Odp: wzrost liczb

From: "amazonis" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Odp: wzrost liczb
Date: Thu, 27 Jan 2000 19:39:34 GMT

Użytkownik Joseph Rock <a...@n...ca> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:T_Mj4.212516$5...@t...netcom.ca...

> Witaj Janie 2
>
> Piszesz madrze , ciekawie, ostro a mimo to wesolo,
> stad moja ciekawosc sie rodzi,
> skad wiedza Twoja pochodzi,
> ze podnosisz w wypowiedziach swych tak dobitnie sprawy, ktore dzieja sie
> wokolo....
>
> pozdrawiam serdecznie
>
> Joseph

Nie byle kto ty jesteś-nie byle głowa .(Homer)
Adwoce:byłem na samym dnie ???
Poznałem szczeście z drugej strony medalu.
A ta nauka pozostawia zawsze ślad.

Odpowiedz na wesoło???
ŻYCIORYS ////
Urodziła mię ciocia (mamusia nie miała czasu wielkie pranie)
Do szkoly mialem po górkę (ukonczenie studiów ulicznych)
Praca u ogrodnika ( patykem groch obijam)
Zdrowie ciekawe (część popaprańca oraz kuternogi)

Dość samochwalstwa - wpadam w trans jak wielka Tuba
oraz komornik Leszek>Szkoda do tanca juz się nie nadaję>
Zdrowia wszystkim Jan2.