pl.soc.inwalidzi

1. Data: 2000-01-25 09:25:54

Temat: pl.soc.inwalidzi
Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a) w wiadomości: <86i9kf$u0g$1@news01.btx.dtag.de>...
>postem
>
>Przepraszam , można prosić po polsku
>Nie wiem bowiem do jakiegoś doszedł
>
>WNIOSKU

Wniosek? A taki ze nie mozna w taki sposob naskakiwac. Wszedzie ludzie sa
rozni.
To moze napiszemy WIELKI list "Prymityw zydow i np. arabow"?

>WWW Wizja a już żem myślał , że telewizja.

WWW Wizja to nazwa firmy.

>A ludzie piszą:

>mozemy
>
>I co ? I CO ? I I I COOO ???
>
>I CO TU P O W I E S Z ??????????????
>
>Gówno powiesz.

Nawet szef powiedzial ze szuka pracy. Zakladam ze "zdrowy" szef. Czyli
inwalida w utraceniu pracy samotny nie jest. Takie zycie.

>A ludzie piszą :

>I co ? I CO ? I COOO ???
>
>I CO TU POWIESZ ?????????
>
>Gówno powiesz.

Powiem. Wiekszosc Polakow do dzisiaj obywa sie bez netu.

Arek

2. Data: 2000-01-25 11:31:46

Temat: Re: pl.soc.inwalidzi
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
86jqb0$2vt$...@z...man.szczecin.pl... wrote :

> [...]
sa
> rozni.
> To moze napiszemy WIELKI list "Prymityw zydow i np. arabow"?

Naskakiwynia sposobby
różne mają oblicza
sęk w tych sposobach jest taki:
Wydobyć podłość PANICZA.

> WWW Wizja to nazwa firmy.

> Nawet szef powiedzial ze szuka pracy. Zakladam ze "zdrowy" szef. Czyli
> inwalida w utraceniu pracy samotny nie jest. Takie zycie.

No i mamy tu mój Panie ( B.. )
czysty przykład z życia wzięty.
Zapomniałeś jak to kiedyś
w BIDZIE były twoje pięty.

Ale życie jak to życie
zawsze bumerangiem trzaśnie
raz pierdolnie " szefa " w łeb
albo może ciebie właśnie.

Nie zamykajmy więc problemów
wokół tylko swego nosa
Boj jak życie da NAM w łeb
Będzie smród i płacz w niebiosa

> Powiem. Wiekszosc Polakow do dzisiaj obywa sie bez netu.

I dlatego popaprańcy
żyją jak za czasów ćwieczka
wsadź se w dupe to gadanie
puste jak twoja główeczka

> Arek

Józek

3. Data: 2000-01-25 11:44:40

Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a) w wiadomości: <86k1kt$4u7$1@news00.btx.dtag.de>...
>Naskakiwynia sposobby
>różne mają oblicza
>sęk w tych sposobach jest taki:
>Wydobyć podłość PANICZA.

PANICZ - mam rozumiec mieszkaniec Warszawy. Czy tak?

>wsadź se w dupe to gadanie
>puste jak twoja główeczka

Powodzenia w dalszej dzialalnosci literackiej.

Arek Skrzypinski

4. Data: 2000-01-25 19:17:29

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

WWW Wizja pisze gdy JC probuje okreslic jego mozliwosci :

> Powodzenia w dalszej dzialalnosci literackiej.
>
> Arek Skrzypinski

Czyzbys nie zauwazal ze juz druga osoba
ta sama metoda pokazuje jakim jestes ?

( Kilka razy tez tutaj "wojowalem". To z A.A., to ze specjalista od
limerykow.)

Ego i sto - a wlasciwie Ty i MY
szarada czy brak tego szarego ?
Jesli to za trudne to daj sobie luzu
pojedz na maraton jakze BYC bez tego

A.A.

5. Data: 2000-01-25 23:05:53

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
86k2f4$82t$...@z...man.szczecin.pl... wrote :

Dobry wieczór Arku ,

No i widzisz , takie reakcje ( jak Twoja ) zawsze można oczekiwać kiedy
na GRUPE wpada ktoś po dłuższym " urlopie " i właściwie nie ma w
zanadrzu nic dla nas konkretnego do zaoferowania dla i tak już dość
zgnębionej społeczności ON.

Zrób my najpierw analizę z czym tu wpadłeś i jak :

WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
86hbr8$222$...@z...man.szczecin.pl...
> Czytam ta grupe od samego poczatku jej istnienia.
> Udzielam sie na niej bardziej lub mniej (ostatnimi czasy zdecydowanie
> mniej).
> Kilka razy tez tutaj "wojowalem". To z A.A., to ze specjalista od
limerykow.
> Na koncu dla spokoju nie czytalem ich postow.

Co , mam się ustosunkować do Twego pamiętnika? Nie mam czasu ani
koncepcji.
Oczekujesz jedynie od któregoś z nas , że może Cię poprze i skoczy na
A.A.
Co zrobiłeś dla tej GRUPY jak tu bywałeś no , co ?

JATRZYSZ

> Byli na tej grupie tak fantastyczni ludzie jak np. Mewash. Zostali
jednak
> zaszczekani i juz milcza (pozdrawiam). Mieli wiele ciekawego do
powiedzenia.
> Wieczny jest tylko A.A. ktory ostatnio wyskoczyl z fantastycznym
postem

Kto tu bywał ani mnie ani wielu innych nie będzie to interesowało , gdyż
Ci co codziennie tu zaglądają żyją dniem dzisiejszym i walą łbem
codziennie aby przeżyć. Oni nie mają czasu oddawać się razem z Tobą
wspominaniem i tracić czas na :

a pamiętasz...., alem mu powiedział...

A ci " fantastyczni " zostali zaszczekan.....mieli wiele ciekawego do
powiedzenia....itd

Słuchaj , jeżeli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia , poglądy , to
musi umieć ( jeśli jest opozycja ) tego wszystkiego bronić , ale
RZECZOWO i z MADRYMI ARGUMENTAMI.
A TY nawet nawet nie powiedziałeś DZIEN DOBRY czy też CZESC lub WITAM
czy HEJ.
Wiesz co to dla mnie znaczy? Powiem Ci spokojnie i grzecznie :

Ty masz mnie na samym początku w DUPIE. Zgadza się czy się mylę? No to
powtórzę wierszykiem jeśli prozy nie rozumiesz :

GOSCIE mile są widziani
schludni , grzeczni i zadbani

Mistrzem w takie klocki bał Jan Kochanowski i bardzo go za to PANOWIE
nie lubili.Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego to zajrzyj do histori
literatury polskiej.Ja Ci powiedziałem wierszem a skutek był taki sam
jak za czasów Kochanowskiego. Widzisz , jak stare jest mądre?

NIC NIE WIDZISZ.

> "Prymityw niektorych warszawiakow". NO COMENTS.
> I dziwie sie tylko ze sa jeszcze ludzie ktorzy sluchaja go jak
wyroczni.

Nie znam źródeł Twojej opini o A.A. ale założę się że kiedyś Cię
opierdolił. Zgadza się?
A Ty ( też tylko przypuszczam z tych samych powodów ) mi tego nie
powiedziałeś.Ja mam zacząć go nie lubieć bo Ty tak chcesz i się jeszcze
dziwisz że są jeszcze ludzie którzy go ...
Ja go słucham jak mówi , pisze ale nie bo mi coś każe i nie jak wyroczni
bo rozum i zdanie swoje mam i umię je wyartykułować i bronić - jeśli
trzeba. A Ty co?

JATRZYSZ

> A co do grupy. Kolejny raz wiekszosc postow to jedna, wielka awantura
(ten
> post tez jest tego dowodem).

No i widzisz jak sam budujesz opinię o swoim poście. I obrażasz GRUPE ,
a nie wszyscy są tu tak grzeczni na takie słówka. Ja jeszcze tak ale do
czasu.Szanuj ludzi bo potłuczesz sobie pupe. To moja rada i jedyna.
Potem będzie zapóźno.
Ale to jeszcze nie awantura. Awantura może dopiero być jak wpadną WILKI.
Ty na razie rośniesz na takiego.Te " stare " takiego kogoś jak Ty
urzywają za przynęte i jak się takiej przynęcie po chłopsku po krzyżu
pewnymi słowami przejedzie no to wio na A.A. A wiesz dlaczego?
Powiedziałbym Ci ale nie zrozumiesz , co zresztą sobą potwierdziłeś.

> Pamietajcie ze zagladaja tutaj ludzie ktorzy potrzebuja informacji.

Dobrze , będę pamiętał. Powiedz mi tylko proszę komu mam jej udzielić no
i jakiej ?

> Studenci piszacy prace.

Z anatomi np. , mam być tu nagi? , wypełnić jakąś ankietę?

NIKT NIE PYTA - " Wszystkim się zdawało że Wojski gra jeszcze , a to
ech grało "

Co , nie piękne? Wiesz co to i kt to skrobnął?

Powiedz więc tym studentom , że znajdą się tu jeszcze tacy co im pomogą
w napisaniu pracy , oczywiście jak powiedzą " Dzień dobry " lub coś w
tym stylu.

No i tu masz odpowiedź dlaczego ja lubię czytać , słuchać , bronić itd.
Andrzeja czy innych jemu tu na GRUPIE podobnych. Dyplomów za głupotę nie
dają , trzeba być mądrym. Aby być mądrym trzeba się uczyć.Aby się uczyć,
trzeba chcieć. Aby chcieć trzeba nie być leniem.

A TY JAKI DYPLOM MASZ ???

Jeśli nie masz toś LEN.

No a teraz krótko bo muszę jutro zawieść Anię do szkoły , żonę do
lekarza ( Uwaga GRYPA )
ugotować obiad i do PRACY. A wiesz dlaczego ?

BOM NIE LEN , ANI JATRZYCIEL I CZŁOWIEK ODDANY SPRAWOM
ON - bom ON

Rozumiesz coś ?

GOWNO

Bez wierszyka ( tych nie lubisz ) ale prozą. Z mojej strony bardzo Cię
zapraszam , wpadnij do nas znowu tylko nie zapomnij powiedzieć " Dzień
dobry "

Czujesz się urażony ? jeśli tak to nie do mnie pretensj. Tą lekcję
potraktój jako prezent za którą gdzieś indziej musiałbyś zapłacić.

BILANS KONCOWY :

Ty się czegoś nauczyłeś , ja straciłem tylko czas a GRUPA już zasnęła.
Jaki to interes ?

GOWNO a nie interes.

Wiesz kiedy zrobimy uczciwy interes? To Ci jeszcze powiem.

Zrobisz coś na SaSo , ja Ci dam za darmo następną lekcję ( ale już
wierszem ) a GRUPA będzie miałe na SaSo nowe informacje , reportarz ,
opowiadanie czy coś co jej ułatwi lub uprzyjemni życie. Wiesz co to
będzie? To Ci powiem

ZLOTY INTERES a Ty

SUPER

No to zobaczymy czy Cię zobaczymy a potem to dokończę ( wierszykiem )

pozdr. - Józek

6. Data: 2000-01-26 10:36:15

Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a) w wiadomości: <3...@c...pl>...

>Czyzbys nie zauwazal ze juz druga osoba
>ta sama metoda pokazuje jakim jestes ?

Czy ty mnie teraz zachecasz do tego abym wypowiedzial zle slowo na zmarlego?

Arek Skrzypinski

7. Data: 2000-01-26 11:08:12

Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a) w wiadomości: <86laam$gop$2@news01.btx.dtag.de>...
>Oczekujesz jedynie od któregoś z nas , że może Cię poprze i skoczy na
>A.A.

Nie. Nie oczekuje. Przypomnialem jedynie jak bylo, jak jest i jak (teraz to
widze) jeszcze dlugo bedzie.
Mysle ze kilka osob jednak mnie (cicho) popiera. I dobrze ze cicho.
Cala ta sytacje moga ocenic jedynie ludzie rozsadni i bezstronni. A prawda
dla kilku osob moze byc bolesna.

>Co zrobiłeś dla tej GRUPY jak tu bywałeś no , co ?

Cos tam jednak robilem. Cos zupelnie innego niz ty czy A.A.

>Kto tu bywał ani mnie ani wielu innych nie będzie to interesowało ,

Wiele rzadow totalitarnych historia tez nie interesowala. Naginali (i
naginaja) do swoich potrzeb nawet religie.

>Słuchaj , jeżeli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia , poglądy , to
>musi umieć ( jeśli jest opozycja ) tego wszystkiego bronić , ale
>RZECZOWO i z MADRYMI ARGUMENTAMI.

Przedstaw mi swoj pierwszy madry argument.

> [...]
>
>Ty masz mnie na samym początku w DUPIE. Zgadza się czy się mylę? No to
>powtórzę wierszykiem jeśli prozy nie rozumiesz :

Tak. To jest moja wada. Jak kogos nie lubie to DZIEN DOBRY nie powiem. To by
bylo klamstwo.

>NIC NIE WIDZISZ.

Skoro tak mowisz.

>Nie znam źródeł Twojej opini o A.A. ale założę się że kiedyś Cię
>opierdolił. Zgadza się?

Zrodla mojej opini o A.A. to cala jego zialalnosc na grupie. Wiele rzeczy
robi bardzo dobrze. Jednak jest ostanio osoba ktora powinna wypowiadac swoje
opinie o innych.
Opierdolic (jezeli innego slowa nie rozumiesz) to moga mnie jedynie rodzice,
szef w pracy i trener na treningu.

>A Ty ( też tylko przypuszczam z tych samych powodów ) mi tego nie
>powiedziałeś.Ja mam zacząć go nie lubieć bo Ty tak chcesz i się jeszcze
>dziwisz że są jeszcze ludzie którzy go ...

Chcialem jedynie abys zobaczyl co wygadujesz. A widze ze lepszy od A.A.
raczej nie jestes.
Czyli ta dyskusje uwazam za skonczona.

> [...]
>a nie wszyscy są tu tak grzeczni na takie słówka. Ja jeszcze tak ale do
>czasu.Szanuj ludzi bo potłuczesz sobie pupe. To moja rada i jedyna.

I to ja obrazam grupe? Smutne.

>A TY JAKI DYPLOM MASZ ???
>Jeśli nie masz toś LEN.

Mam. W kilku dziedzinach.

> [...]
>Czujesz się urażony ? jeśli tak to nie do mnie pretensj. Tą lekcję
>potraktój jako prezent za którą gdzieś indziej musiałbyś zapłacić.

NO COMENTS.

> [...]
>wierszem ) a GRUPA będzie miałe na SaSo nowe informacje , reportarz ,
>opowiadanie czy coś co jej ułatwi lub uprzyjemni życie. Wiesz co to

Na SaSo nie robie nic. Czasem cos dla IdN.
SUPER w twoim rozumowaniu byc nie chce.

Arkadiusz Skrzypinski
VOBIS Start Szczecin
(to ciebie nie ucieszy) Reprezentant Polski w maratonie.
Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej

KONIEC TEMATU

8. Data: 2000-01-26 22:59:53

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
86mkmp$t9b$...@z...man.szczecin.pl... wrote :

Dobry wieczór Arku ,

> Na SaSo nie robie nic. Czasem cos dla IdN.
> SUPER w twoim rozumowaniu byc nie chce.

Szanuje Twoją decyzję.Dla mnie SUPER to SUPER ( na najwyższym poziomie )

> Arkadiusz Skrzypinski
> VOBIS Start Szczecin
> (to ciebie nie ucieszy) Reprezentant Polski w maratonie.
> Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej

Muszę Cię niemile rozczarować. To jest wyczyn i można tylko przyklasnąć
, pogratulować i dodać może jeszcze BRAWO. Chodziłem za szkolnych czasów
do klubu " START " w Poznaniu i mam pełny szacunek dla sportowców. Ich
sukcesy to ciężka praca a medale czy dyplomy też nie leżą na ulicy.

> Tak. To jest moja wada. Jak kogos nie lubie to DZIEN DOBRY nie powiem.
To by
> bylo klamstwo.

Ja też jednych lubię a innych nie. Wybacz ale mimo całej mojej dobrej
woli stwierdzić muszę , że mówisz o GRUPIE , całej GRUPIE . Czy tak ?
Twój pierwszy post zaczyna się bowiem , cyt :

> [...]
>mniej).
>Kilka razy tez tutaj "wojowalem". To z A.A., to ze specjalista od

Skoro to nie jest kłamstwo i NAS nie lubisz to jak rozumieć sens
jego.Chciałeś NAM tylko to powiedzieć?

No cóż , ja na to nie powiem nic więcej a za GRUPE mówić nie jestem
upoważniony.
Powiem Ci tylko co spowodowało , że zachowałem się tak jak się
zachowałem i też zakończę te " bicie piany " jak zwykł mówić abra.

Kiedy dostaję na priva list , smutny list , że jeden z kolegów w
styczniu straci pracę , cyt :

>A ludzie piszą:

Ty kwitujesz tak , cyt :

> Czyli
> inwalida w utraceniu pracy samotny nie jest. Takie zycie.

Reprezentant Polski w maratonie kwituje krótko - TAKIE JEST
ZYCIE.

Student ( chyba , bo podałeś tylko nazwę uczelni ) Wydzial Informatyki
Politechniki Szczecinskiej , kwituje to -
TAKIE JEST ZYCIE

Czytający od początku pl.soc. inwalidzi kwituje krótko - TAKIE JEST
ZYCIE

Człowiek który trochę w życiu osiągnął jest biedny jak żeden z NAS tutaj
, bez serca , nie lubiący NAS , nie mający ochoty powiedzieć NAM " Dzień
dobry " itd.

WNIOSEK ----------------------------------------------------
-----
TAKIE JEST ZYCIE

Bez komentarza i brzydkich słów choć na to samo wyszło.Ana co,to niech
już inni sobie dopowią.

Amen ( zakończenie zapożyczone od Piotra )

Józek

9. Data: 2000-01-27 00:22:27

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
> 86mkmp$t9b$...@z...man.szczecin.pl... wrote :
>
> Dobry wieczór Arku ,

ciach
Każdy orze jak może...

--
Pozdrowka
Apik

10. Data: 2000-01-27 07:55:27

Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a) w wiadomości: <86nuce$mgq$1@news02.btx.dtag.de>...
> [...]
>woli stwierdzić muszę , że mówisz o GRUPIE , całej GRUPIE . Czy tak ?
>Twój pierwszy post zaczyna się bowiem , cyt :

Przyznaje. Brak Witam w pierwszym poscie byl niepotrzebny,

>Reprezentant Polski w maratonie kwituje krótko - TAKIE JEST
>ZYCIE.

Do zycia staram sie podchodzic w najprostszy sposob. Wtedy jest duzo lepsze.
Przewrotny cytat z "Misia": Trzeba pamietac aby te minusy nie przeslonily
nam plusow.

>Student ( chyba , bo podałeś tylko nazwę uczelni ) Wydzial Informatyki
>Politechniki Szczecinskiej , kwituje to -
>TAKIE JEST ZYCIE

Pracownik. Zajmuje sie poligrafia.

Martwiac sie w zyciu o wszystko zawsze nam bedzie zle. Trzeba sie cieszyc z
tego co sie ma i miec kilka celow w zyciu.
Pozdrawiam.

Arek Skrzypinski

KONIEC

Re: Historia Grupy