Re: pl.soc.inwalidzi

From: "JC" <J...@t...de>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: pl.soc.inwalidzi
Date: Wed, 26 Jan 2000 23:59:53 +0100

WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
86mkmp$t9b$...@z...man.szczecin.pl... wrote :

Dobry wieczór Arku ,

> Na SaSo nie robie nic. Czasem cos dla IdN.
> SUPER w twoim rozumowaniu byc nie chce.

Szanuje Twoją decyzję.Dla mnie SUPER to SUPER ( na najwyższym poziomie )

> Arkadiusz Skrzypinski
> VOBIS Start Szczecin
> (to ciebie nie ucieszy) Reprezentant Polski w maratonie.
> Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej

Muszę Cię niemile rozczarować. To jest wyczyn i można tylko przyklasnąć
, pogratulować i dodać może jeszcze BRAWO. Chodziłem za szkolnych czasów
do klubu " START " w Poznaniu i mam pełny szacunek dla sportowców. Ich
sukcesy to ciężka praca a medale czy dyplomy też nie leżą na ulicy.

> Tak. To jest moja wada. Jak kogos nie lubie to DZIEN DOBRY nie powiem.
To by
> bylo klamstwo.

Ja też jednych lubię a innych nie. Wybacz ale mimo całej mojej dobrej
woli stwierdzić muszę , że mówisz o GRUPIE , całej GRUPIE . Czy tak ?
Twój pierwszy post zaczyna się bowiem , cyt :

>Czytam ta grupe od samego poczatku jej istnienia.
>Udzielam sie na niej bardziej lub mniej (ostatnimi czasy zdecydowanie
>mniej).
>Kilka razy tez tutaj "wojowalem". To z A.A., to ze specjalista od
limerykow.

Skoro to nie jest kłamstwo i NAS nie lubisz to jak rozumieć sens
jego.Chciałeś NAM tylko to powiedzieć?

No cóż , ja na to nie powiem nic więcej a za GRUPE mówić nie jestem
upoważniony.
Powiem Ci tylko co spowodowało , że zachowałem się tak jak się
zachowałem i też zakończę te " bicie piany " jak zwykł mówić abra.

Kiedy dostaję na priva list , smutny list , że jeden z kolegów w
styczniu straci pracę , cyt :

>A ludzie piszą:

Ty kwitujesz tak , cyt :

> Czyli
> inwalida w utraceniu pracy samotny nie jest. Takie zycie.

Reprezentant Polski w maratonie kwituje krótko - TAKIE JEST
ZYCIE.

Student ( chyba , bo podałeś tylko nazwę uczelni ) Wydzial Informatyki
Politechniki Szczecinskiej , kwituje to -
TAKIE JEST ZYCIE

Czytający od początku pl.soc. inwalidzi kwituje krótko - TAKIE JEST
ZYCIE

Człowiek który trochę w życiu osiągnął jest biedny jak żeden z NAS tutaj
, bez serca , nie lubiący NAS , nie mający ochoty powiedzieć NAM " Dzień
dobry " itd.

WNIOSEK ----------------------------------------------------
-----
TAKIE JEST ZYCIE

Bez komentarza i brzydkich słów choć na to samo wyszło.Ana co,to niech
już inni sobie dopowią.

Amen ( zakończenie zapożyczone od Piotra )

Józek

> [...]
To by
> bylo klamstwo.

> Skoro tak mowisz.

> Zrodla mojej opini o A.A. to cala jego zialalnosc na grupie. Wiele
rzeczy
> robi bardzo dobrze. Jednak jest ostanio osoba ktora powinna wypowiadac
swoje
> opinie o innych.
> Opierdolic (jezeli innego slowa nie rozumiesz) to moga mnie jedynie
rodzice,
> szef w pracy i trener na treningu.

> Chcialem jedynie abys zobaczyl co wygadujesz. A widze ze lepszy od
A.A.