Re: pl.soc.inwalidzi

Data: 2000-01-26 11:08:12
Temat: Re: pl.soc.inwalidzi
Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl>

JC napisał(a) w wiadomości: <86laam$gop$2@news01.btx.dtag.de>...
>Oczekujesz jedynie od któregoś z nas , że może Cię poprze i skoczy na
>A.A.

Nie. Nie oczekuje. Przypomnialem jedynie jak bylo, jak jest i jak (teraz to
widze) jeszcze dlugo bedzie.
Mysle ze kilka osob jednak mnie (cicho) popiera. I dobrze ze cicho.
Cala ta sytacje moga ocenic jedynie ludzie rozsadni i bezstronni. A prawda
dla kilku osob moze byc bolesna.

>Co zrobiłeś dla tej GRUPY jak tu bywałeś no , co ?

Cos tam jednak robilem. Cos zupelnie innego niz ty czy A.A.

>Kto tu bywał ani mnie ani wielu innych nie będzie to interesowało ,

Wiele rzadow totalitarnych historia tez nie interesowala. Naginali (i
naginaja) do swoich potrzeb nawet religie.

>Słuchaj , jeżeli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia , poglądy , to
>musi umieć ( jeśli jest opozycja ) tego wszystkiego bronić , ale
>RZECZOWO i z MADRYMI ARGUMENTAMI.

Przedstaw mi swoj pierwszy madry argument.

>A TY nawet nawet nie powiedziałeś DZIEN DOBRY czy też CZESC lub WITAM
>czy HEJ.
>Wiesz co to dla mnie znaczy? Powiem Ci spokojnie i grzecznie :
>
>Ty masz mnie na samym początku w DUPIE. Zgadza się czy się mylę? No to
>powtórzę wierszykiem jeśli prozy nie rozumiesz :
>
>GOSCIE mile są widziani
>schludni , grzeczni i zadbani

Tak. To jest moja wada. Jak kogos nie lubie to DZIEN DOBRY nie powiem. To by
bylo klamstwo.

>NIC NIE WIDZISZ.

Skoro tak mowisz.

>Nie znam źródeł Twojej opini o A.A. ale założę się że kiedyś Cię
>opierdolił. Zgadza się?

Zrodla mojej opini o A.A. to cala jego zialalnosc na grupie. Wiele rzeczy
robi bardzo dobrze. Jednak jest ostanio osoba ktora powinna wypowiadac swoje
opinie o innych.
Opierdolic (jezeli innego slowa nie rozumiesz) to moga mnie jedynie rodzice,
szef w pracy i trener na treningu.

>A Ty ( też tylko przypuszczam z tych samych powodów ) mi tego nie
>powiedziałeś.Ja mam zacząć go nie lubieć bo Ty tak chcesz i się jeszcze
>dziwisz że są jeszcze ludzie którzy go ...

Chcialem jedynie abys zobaczyl co wygadujesz. A widze ze lepszy od A.A.
raczej nie jestes.
Czyli ta dyskusje uwazam za skonczona.

>(ten
>
>No i widzisz jak sam budujesz opinię o swoim poście. I obrażasz GRUPE ,
>a nie wszyscy są tu tak grzeczni na takie słówka. Ja jeszcze tak ale do
>czasu.Szanuj ludzi bo potłuczesz sobie pupe. To moja rada i jedyna.
>Potem będzie zapóźno.

I to ja obrazam grupe? Smutne.

>A TY JAKI DYPLOM MASZ ???
>Jeśli nie masz toś LEN.

Mam. W kilku dziedzinach.

>Rozumiesz coś ?
>GOWNO
>Czujesz się urażony ? jeśli tak to nie do mnie pretensj. Tą lekcję
>potraktój jako prezent za którą gdzieś indziej musiałbyś zapłacić.
>GOWNO a nie interes.

NO COMENTS.

>Wiesz kiedy zrobimy uczciwy interes? To Ci jeszcze powiem.
>Zrobisz coś na SaSo , ja Ci dam za darmo następną lekcję ( ale już
>wierszem ) a GRUPA będzie miałe na SaSo nowe informacje , reportarz ,
>opowiadanie czy coś co jej ułatwi lub uprzyjemni życie. Wiesz co to
>będzie? To Ci powiem
>ZLOTY INTERES a Ty
>SUPER

Na SaSo nie robie nic. Czasem cos dla IdN.
SUPER w twoim rozumowaniu byc nie chce.

Arkadiusz Skrzypinski
VOBIS Start Szczecin
(to ciebie nie ucieszy) Reprezentant Polski w maratonie.
Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej

KONIEC TEMATU