xxx haft ukraiński

1. Data: 2003-02-14 16:52:43

Temat: xxx haft ukraiński
Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszyskich serdecznie:))

Od pewnego czasu świerzbią mnie ręce aby zrobić coś jak w temacie. Zdaję
sobie sprawę z tego że tan haft polega na wymyślaniu wzorów, ale jeśli o
mnie chodzi to jakoś z tym wymyślaniem nie bardzo... Jeśli ktoś ma jakiś
gotowy schemat to byłabym niezwykle wdzięczna. Dopiero niedawno zajęłam się
haftem i nie bardzo mam rzeczy na wymianę, ale będę śledzić grupę i w miarę
możliwośći pomogę potrzebującym.

--
Anulka

1. Data: 2003-02-14 17:01:38

Temat: Re: xxx haft ukraiński
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anulka wrote:
> [...]
> haftem i nie bardzo mam rzeczy na wymianę, ale będę śledzić grupę i w miarę

Pamiętam, że był kiedyś na jakiejś rosyjskiej stronce. Poszukam w swoich
zbiorach, ale może ktoś ma na wierzchu adres.
W każdym razie nadzieja jest ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-14 18:58:03

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja pamietam tylko jedna stronke, ktora przyprawia mnie o zawal serca - same
cudenka. Ona czasem kiepsko wchodzi ale warto probowac, znajdziesz tam
peeeeeeeelno wzorkow ukrainskich!

www.rushnyclok.org.ua/e-index.html

milego haftowania!
annaweronika

1. Data: 2003-02-14 18:59:48

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-14 21:10:13

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:
> [...]
> cudenka. Ona czasem kiepsko wchodzi ale warto probowac, znajdziesz tam

Jest, ma tylko trochę inny adres. Wchodzi bardzo szybko :
http://rushnychok.org.ua/catalogue/e-index.html

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-15 12:07:45

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości .
> a...@o...pl > milego haftowania!
>

> Jest, ma tylko trochę inny adres. Wchodzi bardzo szybko :
> http://rushnychok.org.ua/catalogue/e-index.html
>
> Pozdrawiam
> Julita

Kto z Krakowa zapraszam na piwo (najlepiej do Fausta) :)))) dzięki, dzięki,
dzięki:))))

szalenie wdzięczna

Anulka

1. Data: 2003-02-15 15:22:26

Temat: OT: Faust
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

> Kto z Krakowa zapraszam na piwo (najlepiej do Fausta) :)))) dzięki, dzięki,
> dzięki:))))
>
> szalenie wdzięczna
>
> Anulka

hejka!
Ja tak OT, bom Krakowianka, a nie wiem, gdzie jest ten Faust... Jak tam
jest?

pozdrowka
drzewko
PS. Ja nie po pifko, bom Ci nie pomogla :))))) Tylko chcialam wiedziec
cos o knajpce :)

1. Data: 2003-02-15 16:02:39

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam książeczke po rosyjsku
z takim haftem, mogę Ci pożyczyć.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-02-15 16:29:19

Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętam, że był kiedyś na jakiejś rosyjskiej stronce. Poszukam w swoich
> zbiorach, ale może ktoś ma na wierzchu adres.
> [...]

A jak wykonać taki haft, jakie stosuję się w tym przypadku sciegi, nici,
Ja jestem kompletnym laikiem w tym temacie, czy ktoś może napisać od zera jak to
wykonać???
Bardzo mi się te hafty podobają
Ewka

1. Data: 2003-02-15 18:41:02

Temat: Re: Faust
Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "drzewko" napisal w wiadomosci:
[...]

Faust jest na Siennej, tuz przy Rynku naprzeciw Empiku, w piwnicach Szarej
Kamienicy. Jest tam nastrojowo, piwnie, ale nie ma tam picia na umór. W
weekendy odbywaja sie potancówki, ale jaki ich klimat nie wiem, bo jeszcze
nie dotarlam.

Anulka

Z okazji Walentynek
stronki