xxx na ślub- ostatnio poszukiwane

1. Data: 2004-02-04 11:42:41

Temat: xxx na ślub- ostatnio poszukiwane
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie :
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=725
&ID=54669
pozdrawiam
ulka/nitka

1. Data: 2004-02-04 17:13:13

Temat: Re: Odp: xxx na ?lub- ostatnio poszukiwane
Od: Anna Czarnecka <A...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie moge dostac sie tam zeby zobaczyc obrazek mozesz powiedziec mi
przeslac zdjecie albo powiedziec gdzie indziej mozna go zobaczyc ... to
sprawdze w swioch zbiorach

1. Data: 2004-02-04 23:23:35

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anna Czarnecka" <A...@b...pl> napisal w wiadomosci
> nie moge dostac sie tam zeby zobaczyc obrazek mozesz powiedziec mi
> przeslac zdjecie albo powiedziec gdzie indziej mozna go zobaczyc ... to
> sprawdze w swioch zbiorach

To ja tego szukalam, w koncu udalo mi sie znalezc i polozylam na meila,
poniewaz tam tez prosilam dziewczyny o pomoc :)
Jutro wrzuce na kaan, a do hafcika zaraz pójdzie :)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-02-05 07:21:13

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jutro wrzuce na kaan, a do hafcika zaraz pójdzie
>
> bardzo dziękuję za pomoc, niestety nie potrafię zamieścić obrazka na kaan,
pozdrawiam i przepraszam za kłopot
ulka

[xxx] długie i wąskie - szukam
na walentynki, na ślub