przebiśniega szukam...

1. Data: 2004-02-04 12:15:42

Temat: przebiśniega szukam...
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

... na tak zwany gwałt tzn. na jutro. A dokładniej na dziś, bo musze go
narysować a chwilowo nie mam czasu grzebać w necie. Wiem jak wygląda ale nie
potrafię z pamięci go narysować. Potrzebuję jakikolwiek obrazek - wolę niż
zdjęcie, bo łatwiej przerysować. Może ktoś ma "pod ręką"
dodo

1. Data: 2004-02-04 12:25:48

Temat: Re: przebiśniega szukam...
Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://images.google.com/imgres?imgurl=jagry.enom.pl
/macro_kwiaty/pierwszy.j
pg&imgrefurl=http://jagry.enom.pl/macro_kwiaty/kwiat
y.html&hl=pl&h=600&w=395
&start=6&prev=/images%3Fq%3Dprzebi%25C5%259Bnieg%26s
vnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr
%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8

1. Data: 2004-02-04 13:33:47

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję bardzo, teraz będę malować ;-) (cokolwiek by to znaczyło hi, hi)

Dodo

xxx na ślub- ostatnio poszukiwane
[xxx] długie i wąskie - szukam
na walentynki, na ślub