[xxx] pytanie o półkrzyżyki

1. Data: 2005-11-18 09:08:41

Temat: [xxx] pytanie o półkrzyżyki
Od: "Madzialena" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, czy ktoś może mi powiedzieć jak wyszywa się dwa krzyżyki w miejscu
jednego. Zabrałam się za wyszywanie zakładki i natknęłam się na problem. Kratka
podzielona jest po przekątnej i są w niej dwa kolory. Szczerze mówiąc pierwszy
raz spotkałam się z czymś takim choć już trochę czasu wyszywam. Z góry dziękuję
za wszelkie rady i pomoc. Magda

2. Data: 2005-11-18 09:19:57

Temat: Re: [xxx] pytanie o półkrzyżyki
Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzialena <J...@i...pl> napisał(a):

[...]

Witam

Z tego co zrozumiałam masz 2 różne kolory w jednym krzyzyku. Musisz zatem
wziąć jedną nitkę z jednego koloru i drugą nitkę z drugiego koloru i
połączyć razem w jedno, a następnie normlanie wyhaftować krzyżyk.
Tak według mnie, ale może się mylę.

Powodzenia
Michalina

3. Data: 2005-11-18 19:51:07

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michalina Jaskólska-Pyrek wrote:

> [...]
> wziąć jedną nitkę z jednego koloru i drugą nitkę z drugiego koloru i
> połączyć razem w jedno, a następnie normlanie wyhaftować krzyżyk.

Nie chodzi o wymieszanie nici. Jeśli jest takie coś potrzebne, to
znaczek jest jeden w krateczce, a w spisie kolorów masz podane dla tego
znaczka dwa numery muliny.
W tym przypadku chodzi o takie dwa ściegi:

http://glinki.com/?l=bq3yih
http://glinki.com/?l=wtnbw3
Pozdrawiam
Julita