yumeiho, yoga, tae-bo

1. Data: 2002-05-16 19:46:35

Temat: yumeiho, yoga, tae-bo
Od: "Cornick" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jakie cwiczenia sa najlepsze?
Moja ciotka kiedys trenowala yumeiho. Fajna rzecz.
Teraz zainteresowala sie jakimis cwiczeniami polepszajacymi sylwetke.
Yoga jest dosc popularna.
Co powinienem cwiczyc aby byc zdrowym?

SOOMAL aka Cornick

2. Data: 2002-05-23 08:47:05

Temat: Re: yumeiho, yoga, tae-bo
Od: "Hadaar" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

> Co powinienem cwiczyc aby byc zdrowym?

Mysle ze po prostu powinienes cwiczyc aby byc zdrowym. Sproboj kazdego i
wybiez to co Ci sie podoba. Sproboj, ale wiecej niz raz. Idealem bylo by
poczwiczyc tak z 2 miechy zeby zobaczyc co sie za kazdym z tych cwiczen
kryje.

> SOOMAL aka Cornick

Pozdrawiam,

Hadaar cwiczacy yoge

3. Data: 2002-05-23 10:21:57

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja ciotka kiedys trenowala yumeiho. Fajna rzecz.
> Teraz zainteresowala sie jakimis cwiczeniami polepszajacymi sylwetke.

Oczywiście to co lubisz a nie to co modne. Ja spróbowałam teraz jogę. Przy
zapisie od razu musialam zapłacić za cały miesiąc. To ze względu na ogrom
cwiczeń. wniposek: musisz ćwiczyć jakiś czas by wybrać coś dla siebie. Ja
osobiście uważam, że pływanie było, jest i będzie NAJLEPSZE.
Pozdrawiam.

Asiula

Jak czesto jeść?
Dieta dr Kwasniewskiego