z ciekawosci - jak dlugo ...

1. Data: 2001-03-15 06:55:16

Temat: z ciekawosci - jak dlugo ...
Od: "Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co wiem alkohol w organizmie trzyma sie
srednio 24 godziny
nikotyna jest wydalana po 3 dniach
a jak to wyglada z marihuana?

chodzi mi o czysto biochemiczne podejscie do sprawy
np. jak dlugo utrzymuja sie reakcja
zrenic na narkotyki ?

--
Piotr T...@i...uni.lodz.pl
"http://republika.pl/ramonv/"

2. Data: 2001-03-15 09:59:34

Temat: Odp: z ciekawosci - jak dlugo ...
Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

thc utrzymuje się w organizmie (od wypalenia 1 blanta do całkowitego wydalen
ia thc z organizmu) ok 6miesięcy

Użytkownik Topolski <t...@i...uni.lodz.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:98pp1b$msj$...@k...man.lodz.pl...

3. Data: 2001-03-15 12:59:32

Temat: Re: z ciekawosci - jak dlugo ...
Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Mar 2001 07:55:16 +0100, Topolski wrote:

>z tego co wiem alkohol w organizmie trzyma sie
>srednio 24 godziny

podobno promil schodzi jakieś 6 godzin. podobno.

>a jak to wyglada z marihuana?

psychoaktywne związki są rozkładane w kilka godzin. no ale zostają metabolity,
po których można poznać czy dana osoba paliła.
standardowy test moczu lub krwi potrafi wykryć ślady przez okres od tygodnia (po
jednokrotnym zapaleniu) do miesiąca (przy częstym paleniu) od ostatniej chmurki.

>np. jak dlugo utrzymuja sie reakcja
>zrenic na narkotyki ?

jakie narkotyki?

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

4. Data: 2001-03-15 17:26:36

Temat: Re: Odp: z ciekawosci - jak dlugo ...
Od: r...@f...onet.pl. (Paweł'Róża'Różański) szukaj wiadomości tego autora

"wojtek" <w...@p...onet.pl> wrote in
<98q3va$sg2$1@news.onet.pl>:

>thc utrzymuje się w organizmie (od wypalenia 1 blanta do całkowitego
>wydalen ia thc z organizmu) ok 6miesięcy

No bez jaj. Działanie trwa kilka godzin, i tak też reagują
źrenice itd., potem jest do wykrycia przez kilka tygodni (testami na
narkotyki), osłabienie pamięci chyba krócej. Co do odkładania się z
organizmie, to słyszałem o dwóch latach, ale to już forma nieaktywna,
głównie w tkance tłuczszowej.

--
*** R Ó Ż A ***
*** & | # % | @ * | @ $ | # ***

5. Data: 2001-03-17 14:13:22

Od: r...@f...onet.pl. (Paweł'Róża'Różański) szukaj wiadomości tego autora

e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) wrote in
<s...@l...localdomain>:

>podobno promil schodzi jakieś 6 godzin. podobno.

W zalezności od wagi, stanu zdrowia, płci, indywidualnych
predyspozycji... Są tabele, ale na nich ostrzegają, że wyniki mają
charakter orientacyjny.

--
*** R Ó Ż A ***
****=*WBiA*=|===Paweł==|='Róża'==|=Różański=|=*WBiA*