z czym boczniaki?

1. Data: 2004-11-03 21:00:36

Temat: z czym boczniaki?
Od: "Olka_KN" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam zamiar przygotować smażone boczniaki. Z czym je podawać? Solo?
Dziękuje za odpowiedzi

Olka

1. Data: 2004-11-03 22:51:57

Temat: Re: z czym boczniaki?
Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olka_KN" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam zamiar przygotować smażone boczniaki. Z czym je podawać? Solo?
> Dziękuje za odpowiedzi

jak kotlety

1. Data: 2004-11-03 22:59:32

Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

usmaż jak zwykłe schabowe z "biciem" oczywiście:)

pzdr,
artur

1. Data: 2004-11-04 06:39:54

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> napisał w wiadomości
> usmaż jak zwykłe schabowe z "biciem" oczywiście:)

Z 'biciem " nie radze ,rozleca sie ,wymoczyc w mleku i potem rzeczywiscie
jak schabowe .Pierwszy raz jak zrobilem, to rodzinka sie nabrala ,mozna
jeszcze flaczki robic
Pozdr
juras

1. Data: 2004-11-04 06:47:24

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olka_KN napisał:
> Witam!
> Mam zamiar przygotować smażone boczniaki. Z czym je podawać? Solo?
> Dziękuje za odpowiedzi
>
> Olka

ja dusze z cebulka na masle. jak miekkie zaprawiam smietana.
najbardziej lubie te boczniaki albo jako sos do makaronu albo z ryzem i
do tego jakies miesko, uduszone w tych grzybkach.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-11-04 06:59:09

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

> Z 'biciem " nie radze ,rozleca sie ,wymoczyc w mleku i potem rzeczywiscie
> jak schabowe .

A niech mi ktoś powie łaskawie, dlaczego w mleku trzeba moczyć? Bo ja się
tego niedwno dowiedziałam i zawsze robiłam bez moczenia... I bardzo dobre
były.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-11-04 07:33:49

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego niedwno dowiedziałam i zawsze robiłam bez moczenia... I bardzo dobre
Trzeba porozmawiac z technologami zywnosci, ja o tym dowiedzialem sie
wlasnie od takiego pana, z firmy ktora zaczela wprowadzac boczniaki na rynek
.Ma to jakies uzasadnienie i technologiczne i smakowe jednoczesnie.Niektore
ryby tez mocze w mleku .W kuchni wazny jest SMAK, jak powstaje, to czasami
bardzo jednostkowe wrazenienie ,ale wymyslilem -:))))
Pozdrawiam i milego dnia zycze
juras

1. Data: 2004-11-04 07:41:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kuchni wazny jest SMAK, jak powstaje, to czasami
> bardzo jednostkowe wrazenienie ,ale wymyslilem -:))))

Ahaaaa.... :) No dobrze, to namoczę następną razą ;)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-11-04 10:40:28

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Nov 2004 07:47:24 +0100, "walkie!"
<w...@w...wroclaw.net.com.pl> wrote:

>ja dusze z cebulka na masle. jak miekkie zaprawiam smietana.
>najbardziej lubie te boczniaki albo jako sos do makaronu albo z ryzem i
>do tego jakies miesko, uduszone w tych grzybkach.

Brzmi ciekawie. To mieso podsmazasz zanim dodasz grzyby? Z cebula? Bo
taki boczniak to sie chyba szybciej udusi niz mieso?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-11-04 21:15:15

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sabinka napisał:

> Brzmi ciekawie. To mieso podsmazasz zanim dodasz grzyby? Z cebula? Bo
> taki boczniak to sie chyba szybciej udusi niz mieso?

Ja najczesciej robie z filetem i to filet szybciej dochodzi niz grzyby,
Chronologicznie jest tak:
najpierw cebulka
potem pokrojojne boczniaki
potem kawalki piersi
potem smietana
i jest naprawde smaczne :)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl
* http://www.grupa.szantymaniak.pl/?walkie!
* Nawet ząb bywa wstawiony!

zupa czosnkowa
Aukcja dla hospicjum - unikalne przedmioty od znanych
Parapetówka - przepisy.
Co zrobic z brokułu? POMÓŻCIE!!!:-)
Urzadzenie do ciasta