z jakimi warzywami pierogi?

1. Data: 2005-03-08 09:31:57

Temat: z jakimi warzywami pierogi?
Od: "Beatka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i mam nadzieję , że podsuniecie mi, drodzy grupowicze,
pomysł na pierogi z warzywami (no, z kapustą to sama wiem, że są dobre). Mam
wielką ochotę a jakoś nie mam pomysłu na to, jakich warzyw użyć.
Beatka

1. Data: 2005-03-08 11:10:16

Temat: Re: z jakimi warzywami pierogi?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <b...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Mam
> wielką ochotę a jakoo nie mam pomysłu na to, jakich warzyw użyć.

Ja zrobilam kiedys pierogi, powiedzym w wersji srodziemnomorskiej: pokrojona
papryka, zukinia i oliwki, cebula, czosnek, ser feta i mielone mieso (nie
musi byc), doprawilam sola, pieprzem, bazylia i oregano.

Monika

1. Data: 2005-03-11 07:43:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beatka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Witam serdecznie i mam nadzieję , że podsuniecie mi, drodzy grupowicze,
> pomysł na pierogi z warzywami (no, z kapustš to sama wiem, że sš dobre).
> Mam wielkš ochotę a jakoœ nie mam pomysłu na to, jakich warzyw użyć.
> pozdrawiam
> --
> Beatka
Robiłam ze szpinakiem, ale myślę, że dałoby się też zrobić z brokułami.
Ugotowane, przepuszczone przez praskę, z dodatkiem żółtego sera,
przyprawami. Może smakować ciekawie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Empanadas - dzielę się przepisem :)
schab faszerowany w galarecie
Blok - taki jak tradycyjny tzn zapamiętany przeze mnie z dzieciństwa ????
chałwa
Blanszowanie cebuli