z kim..?

1. Data: 2000-01-08 10:25:37

Temat: Odp: z kim..?
Od: "Marta M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Przepraszam za pomylke :-)

Pozdrawiam.

Marta M
Użytkownik Osoba Smiertelna <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Witam,
>
> Tak przy okazji - ja, Osoba Smiertelna, jestem facetem (przepraszam, ze
Cie zmylilem). Odpowiadając wiec nieco inaczej
> (w tym swietle) na Twoje pytanie - powiem, ze z pewnoscia tak myslalem w
okresach kiedy bylem wolny - poniewaz w obecny
> moj zwiazek dostarcza mi pelnej satysfakcji, to zadna z "kazdych" kobiet
nie nabywa cechy "potencjalnej kandytatki" na
> "dziewczyne" - i to ma zupelnie inna przyczyne niz wiara lub niewiara w
przyjazn pomiedzy mezczyzna i kobieta.

> Jak juz mowilem nie wierze w tego typu przyjazn porownujac ja do przyjazni
postrzeganej stereotypowo jako zwiazek
> pomiedzy dwojgiem ludzi tej samej plci - wyrazam tu swoja osobista opinie
wynikajaca z doswiadczen - a jednoczesnie
> wiem, ze nikt nie ma monopolu na prawde, i ze nie nalezy nikomu swojej
opinii narzucac w szczegolnosci w kwestiach,
> ktore roznicowac moze odrebnosc doswiadczen.
>
> Gratuluje Ci przyjazni, o ktorej piszesz - moim jednak skromnym zdaniem
wczesniej czy pozniej przyjmiesz moje obecne
> stanowisko. A czy to przewidywanie sprawdzi sie, czy nie - to zweryfikuje
to zycie, ktore robi to duzo, duzo lepiej niz