... za uczciwosc.

1. Data: 2012-03-14 13:04:23

Temat: ... za uczciwosc.
Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

To powinno byc normalne, na codzien, nie powinno budzic zdziwienia a jednak
w tym bardzo skomercjonalizowanym swiecie czesto brakuje zwyklej
uczciwosci.stad czasami bywamy mile zaskoczeni.

Wczoraj wybralam sie na wycieczke do Cieszyna.
W ostatniej chwili zmienilam przygotowany do wyjazdu plecak a mój blad
uswiadomilam sobie dopiero po 1,5 godzinie jak mój busik dojezdzal do
Cieszyna. W plecaku, w domu, zostaly moje baterie, które pomagaja mi w
egzystencji i w komunikacji z innymi ludzmi :-(
Sytuacja niby bez wyjscia, dobrze, ze portmanetki z pieniedzmi nie
zapomnialam tak wiec pierwsze co zrobilam po dojechaniu do Cieszyna to
zaczelam szukac sklepu z aparatami sluchowymi celem zakupienia potrzebnych
mi baterii.
Dlugo szukalam ale w koncu kolejna osoba zapytana wskazala mi adres na ulice
Mennicza 40.
Poszukalam i znalazlam ....
.
I owszem baterie byly ale nie te i nie takie jak potrzebowalam ale w koncu
zdecydowalam sie na zakup innych byle tylko przetrwac ten jeden dzien i móc
sluchac tego co kto mial mi do poopowiadania.
Pani grzecznie i przyjacielsko zapytala czemu potrzebuje 3 sztuk
jednorazowo. Wyjasnilam.
Pani przyniosla baterie, ja wyciagnelam pieniadze i jakiez bylo moje
zdziwienie kiedy ........ Pani poprosila bym wypróbowala czy te baterie beda
dzialac. Wymienilam baterie, stwierdzilam, ze wszystko jest OK i zapytalam
ile place a Pani stwierdzila, ze nia place ... Zdziwiona, zapytalam,
dlaczego? I otrzymalam odpowioedz, ze te baterie sa troche przeterminowane w
zwiazku z czym moga dzialac krócej. Zapytalam, czy wytrzymaja jeden dzien
... Pani nie byla pewna i ...... dolozyla mi nastepne trzy sztuki zebym nie
miala problemu. Dodam, ze rówiez gratisowo.

Tym, sposobem Cieszyn zwiedzilam, wszystko slyszalam i tylko szkoda, ze
pogoda mi nie dopisala ale i tak nie narzekam.
Piekny dzien i ...... pozwolil mi znowu uwierzyc, ze ludzie potrafia byc
uczciwi i przyjaznie nastawieni.
Bo ilez razy kupujemy przypadkowo, tylko z powodu tego, ze jestesmy do
czegos zmuszeni towar niepelnowartosciowy i nikt sie nie przejmuje bo wazne
jest, ze...... towar sie sprzedal.
Niby drobnostka ... a tak bardzo cieszy.

Dlatego tez postanowilam o tym napisac by inni wiedzieli, ze w tym miejscu
zostana uczciwie potraktowani. Niekoniecznie trzeba myslec, ze równiez
zalapia sie na "darmoche" ale wazne, ze beda wiedziec, ze maja do czynienia
z uczciwym sprzedawca.

Pozdrawiam i zycze wszystkim milego dzionka
Sylwi@

2. Data: 2012-03-15 09:41:41

Temat: Re: ... za uczciwosc.
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-03-2012 o 14:04:23 Sylwi@ <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl>
napisał(a):

> pozwolil mi znowu uwierzyc, ze ludzie potrafia byc
> uczciwi i przyjaznie nastawieni.

A ja nigdy w to nie wątpiłem. Z życzliwością ludzką spotykam się na co
dzień. Z idiotami też się spotykam, ale zdecydowanie rzadziej.

--
Adam

3. Data: 2012-03-15 15:29:39

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.03.14 14:04, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> [...]
> uczciwosci.stad czasami bywamy mile zaskoczeni.
>
> Wczoraj wybralam sie na wycieczke do Cieszyna.

I jak się podobał?? prawda że ładne miasto :) Zwłaszcza Polska część :)
Jakieś fotki, etc?? :)

A jednak są normalni ludzie :) ufff

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2012-03-16 20:54:22

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:4f620ae2$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2012.03.14 14:04, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał
> (niepotrzebne skreślić):

> I jak się podobał?? prawda że ładne miasto :) Zwłaszcza Polska część :)
> Jakieś fotki, etc?? :)

Bardzo mi się podobał ... pogoda trichę mi nie dopisała ale itak sporo
obeszliśmy.

> A jednak są normalni ludzie :) ufff

Są :-)

Miłego weekendu wszystkim życzę
Sylwi@

5. Data: 2012-03-28 08:31:25

Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ napisał:

> Niby drobnostka ... a tak bardzo cieszy.

Bardzo to pokrzepiająca historyjka...
Dziś wśród natłoku informacji zewsząd o morderstwach, oszustwach,
gwałtach i naciąganiu kogo się da, trudno zauważyć, że jednak znaczna
większość ludzi to osoby uczciwe, a to, o czym się tak głośno krzyczy,
to raczej nagonka medialna i zboczenie dziennikarskie, a nie
rzeczywistość :-))).

pozdrawiam
Robert G

6. Data: 2012-03-28 18:41:54

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.03.28 10:31, użytkowniczka/użytkownik Robert G napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> [...]
> uczciwe, a to, o czym się tak głośno krzyczy, to raczej nagonka medialna i
zboczenie dziennikarskie, a nie rzeczywistość :-))).

Bo uczciwość i te zwykłe cnoty- nie sprzedają się medialnie :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Jednoosobowa firma i ZUS
Wesołych
Renta 2012