Oddzial warszawski firmy AKSON z Katowic - ostrzezenie!!!

1. Data: 2012-04-27 18:12:36

Temat: Oddzial warszawski firmy AKSON z Katowic - ostrzezenie!!!
Od: "Adam Nastula" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli ktos z Was planuje zakup sprzetu ortopedycznego w katowickiej firmie
AKSON, to ostrzegam - moga byc klopoty! Oto moja historia:
W dniu 22.12.2011 w oddziale warszawskim tej firmy na ul. Plockiej 21
kupilem wozek inwalidzki. Zostal mi on
dostarczony w tym samym dniu. Wozek wymagal jeszcze pewnych regulacji i
poprawek - m.in. chodzilo o zmiane sposobu zamontowania podnozkow. Z powodu
tego, że zblizaly sie swieta Bozego Narodzenia i Nowy Rok, zgodzilem sie na
wykonanie tych czynnosci juz po Nowym Roku. Umowilem sie z pracownikami,
ktorzy mi
dostarczyli wozek, ze jeden z nich zglosi sie do mnie w pierwszych
dniach stycznia 2012 r. w celu dokonania tych regulacji i poprawek. Do ok.
polowy stycznia nikt sie jednak nie pojawil, wobec czego ja sam
zatelefonowalem na numer podany mi przez tego pracownika z przypomnieniem.
Podal on nowy termin spotkania, ale ponownie nie dotrzymal go. Opisana
sytuacja
powtorzyla sie jeszcze kilka razy - za kazdym razem pracownik ten podawal
nowy termin, po
czym nie przychodzil ani w zaden inny sposob nie dawal znaku zycia. Osoba
inicjujaca kontakty bylem zawsze ja. Podczas jednej z kolejnych rozmow
telefonicznych
stwierdzil, ze w celu poprawienia podnozkow bedzie musial zabrac wozek do
Wroclawia (jakby nie wiedzial tego od poczatku). W tym celu zjawil sie
wreszcie u mnie w lutym, ale wozka jednak nie zabral, bo powiedzial, ze ma
nowy pomysl na podnozki, ktory to pomysl nie wymaga zabrania wozka do
Wroclawia. Po czym
znow zaprzestal kontaktow. Na moj mail wyslany do niego z ponagleniem,
tlumaczyl sie z opoznien i zaproponowal, ze w poniedzialek, 12.03 br.
przysle mi propozycje co do dalszego prowadzenia prac przy wozku. W mailu
tym dodatkowo ostrzeglem go, ze w przypadku dalszego przeciagania sprawy
zawiadomie o tym centrale jego firmy w Katowicach.
wyznaczonym terminie zadnych propozycji mi nie przyslal, natomiast zazadal
ode mnie
podania wymiarow fragmentow konstrukcji wozka. Wymiary te poslalem mu,
chociaz przyznaje, ze tylko dla tzw. "swietego spokoju", bo przeciez mogl on
te wymiary znalezc
sam w dokumentacji wozka. Po czym ponownie nastapila kilkudniowa cisza w
naszych, pozal sie Boze, "kontaktach". Wobec tego, krancowo juz zirytowany,
dotrzymalem slowa i napisalem skarge do Katowic. W wyniku tego wozek zostal
zabrany do serwisu w celu poprawienia podnozkow. Po kilku dniach wozek
zostal mi zwrocony, ale okazalo sie, ze podnozki sa tym razem zbyt
wysoko (przedtem, fabrycznie, byly za nisko). Po ponownej kilkudniowej ciszy
wozek po raz kolejny zostal zabrany
do serwisu na poprawke. Po kolejnych kilku dniach otrzymalem go z powrotem,
juz z pawidlowo zamontowanymi podnozkami. Od tego momentu - czyli od
kilkunastu dni - wozek wreszcie jest w stanie nadajacym sie do uzytku. Tym
samym dobiegl wreszcie konca ten pozalowania godny maraton.
Zastrzegam, ze powyzsze uwagi powstaly na podstawie moich obserwacji sposobu
dzialania
jednego tylko oddzialu
warszawskiego firmy AKSON. Nie wyklucza to tego, ze w innych oddzialach tej
firmy sytuacja moze
wygladac zupelnie inaczej - i oby tak bylo.

Adam Nastula

2. Data: 2012-04-30 17:30:45

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.04.27 20:12, użytkowniczka/użytkownik Adam Nastula napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

hmmm, ciekawe ilu tu to przeczyta, :/
grupa na wymarciu

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2012-05-01 09:06:33

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy czytają, nikt nie pisze :-)

Przyjemnej majowki :)

Pozdrawiam
Sylwi@

4. Data: 2012-05-01 09:11:44

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.05.01 11:06, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Wszyscy czytają, nikt nie pisze :-)

Tia - już ci - ale aby to żyło trzeba pisać i niekiedy spotkać się przy jakimś napoju
:)

> Przyjemnej majowki :)

Dziękuję i nawzajem :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2012-05-02 16:39:59

Temat: Idiotyczny artykuł
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-05-2012 o 11:06:33 Sylwi@ <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl>
napisał(a):

> Wszyscy czytaj?, nikt nie pisze :-)

Bo wszyscy siedzą i czekają na listonosza, który przyniesie rentę.

No i czytają idiotyczny artykuł:
http://www.zrobmy-to-razem.pl/art/seks-niepelnospraw
nych

Na Golden Line jest grupa Niepełnosprawni, gdzie odbyła się na ten temat
dyskusja. Ogólnie broniłem tezy, że ponieważ nie ma czegoś takiego jak
wspólne potrzeby/cechy osób niepełnosprawnych (poza ZUS i PCPR oraz często
biedą) to pisanie takich bredni może tylko służyć wzbudzeniu niezdrowego
zainteresowania temat "jak ten paralityk to robi, jeśli to robi".

A co wy sądzicie, jeśli coś sądzicie?

--
Adam

6. Data: 2012-05-03 18:00:54

Temat: Re: Idiotyczny artykuł
Od: "Adam Nastula" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> napisał w
wiadomości news:op.wdowkx1rjzsohw@redaktorbs-desktop...

> Bo wszyscy siedzą i czekają na listonosza, który przyniesie rentę.
>
> No i czytają idiotyczny artykuł:
> http://www.zrobmy-to-razem.pl/art/seks-niepelnospraw
nych

Na czym mianowicie mialby polegac idiotyzm tego artykulu?

Pozdrawiam

Adam Nastula

7. Data: 2012-05-03 19:28:02

Temat: Re: Idiotyczny artyku?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-2012 o 20:00:54 Adam Nastula <a...@w...pl> napisał(a):

nych

> Na czym mianowicie mialby polegac idiotyzm tego artykulu?

Na doszukiwaniu się wspólnych problemów osób niepełnosprawnych w kwestiach
seksu. Przecież wyjaśniłem.

--
Adam

8. Data: 2012-05-03 19:36:30

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.05.02 18:39, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Bo wszyscy siedzą i czekają na listonosza, który przyniesie rentę.

Ja nie czekam, mam konto :D

> No i czytają idiotyczny artykuł:
http://www.zrobmy-to-razem.pl/art/seks-niepelnospraw
nych

Płytki - nic nie porusza - ot wyciągnięty fragment książki z całości

> [...]
pisanie takich bredni może tylko służyć wzbudzeniu niezdrowego zainteresowania
> temat "jak ten paralityk to robi, jeśli to robi".

hehe - jak robi?? normalnie - musi to robić sposobem :D

> A co wy sądzicie, jeśli coś sądzicie?

Niestety tak to jest - sami niepełnoprawni układają się w stereotyp

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2012-05-04 15:06:20

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek K" <j...@p...kropka.pl> napisał w wiadomości

nych
> Płytki - nic nie porusza - ot wyciągnięty fragment książki z całości

To juz było dyskutowane po stokroć i myślę, ze dalsza rozmowa na ten temat
niczego nie wniesie.

Pozdrawiam
Sylwi@

10. Data: 2012-05-04 15:20:05

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.05.04 17:06, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> [...]
nych

> To juz było dyskutowane po stokroć i myślę, ze dalsza rozmowa na ten temat

Zgadzam się z tym w 100% :D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

... za uczciwosc.
Jednoosobowa firma i ZUS
Wesołych