A może o sporcie? .....

1. Data: 2012-05-04 15:07:08

Temat: A może o sporcie? .....
Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytajcie .....
http://sport.onet.pl/sport-niepelnosprawnych/oszusci
-na-wozkach,1,5120351,wiadomosc.html

Miłego popołudnia
Sylwi@

2. Data: 2012-05-04 15:37:15

Temat: Re: A może o sporcie? .....
Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.05.04 17:07, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Przeczytajcie .....
> http://sport.onet.pl/sport-niepelnosprawnych/oszusci
-na-wozkach,1,5120351,wiadomosc.html

Ciekawy artykuł pokazujący prawdę o tym, że niepełnosprawni są tacy sami jak inni, z
tymi samymi wadami jak pęd do sławy, chęć bycia naj - nawet za cenę
oszustwa kosztem słabszych.

Dla mnie paraolimpiada to dwie sprzeczności.
Rozumiem, że to sportowcy, którzy mają pasję i chęć współzawodniczenia. Cenię ich
zapał, wyrzeczenia. To są herosi godni naśladowania i podziwiania,

Z drugiej strony - ilość medali, klasyfikacje etc - trochę miesza i czyni to nieco
karykaturalnym. Pęd do medali, sławy etc - czyni z niepełnosprawnych szczury
w wyścigu i ten artykuł pokazuje do czego to doprowadza, czynimy się bardzie
nieprawnymi niż jesteśmy.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2012-05-05 05:56:08

Od: belfer <"slawlit[usun to]"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04-05-2012 17:37, Jacek K pisze:
> [...]
> niepełnosprawnych szczury w wyścigu i ten artykuł pokazuje do czego to
> doprowadza, czynimy się bardzie nieprawnymi niż jesteśmy.

W myśl tej zasady, ja tetraplegik poruszający jedynie dwoma palcami
lewej ręki, jeżdzący na wózku elektrycznym, po jego "podrasowaniu" też
móglbym wystartowwać w maratonie.

Z innej beczki. Coś dla rozweselenia:
http://dl.dropbox.com/u/14838495/Koko_Euro_spoko_-_h
ymn_Euro_2012.flv :)))

Sławek Litwiński

4. Data: 2012-05-05 06:06:20

Temat: Re: A mo?e o sporcie? .....
Od: belfer <"slawlit[usun to]"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04-05-2012 17:07, Sylwi@ pisze:
> Przeczytajcie .....
> http://sport.onet.pl/sport-niepelnosprawnych/oszusci
-na-wozkach,1,5120351,wiadomosc.html

> Mi?ego popo?udnia
> Sylwi@

Nie tylko w sporcie są oszustwa:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/udawala-niewidoma-i-
pracowala-jako-wozna-w-szkole,1,5122288,wiadomosc.ht
ml

5. Data: 2012-05-05 17:03:18

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012.05.05 07:56, użytkowniczka/użytkownik belfer napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> [...]

jeżdzący na wózku elektrycznym, po jego "podrasowaniu" też móglbym wystartowwać

Ciekawe ile mocy w silniku to już doping :D

> Z innej beczki. Coś dla rozweselenia:
http://dl.dropbox.com/u/14838495/Koko_Euro_spoko_-_h
ymn_Euro_2012.flv :)))

Hehe - no comment - pozazdrościliśmy Rosji i naśladujeemy ich gusta??

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Oddzial warszawski firmy AKSON z Katowic - ostrzezenie!!!
... za uczciwosc.
Jednoosobowa firma i ZUS
Wesołych
Renta 2012