Mózgowe porażenie bez barier

1. Data: 2012-08-18 12:36:29

Temat: Mózgowe porażenie bez barier
Od: Łukasz Czerwiński <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie,

Czy szukacie czasem wewnętrznego 'powera' do życia? Czy macie chwile zwątpienia,
które wprawiają Was w nostalgię? Jeśli tak to może się okazać, że ten post jest
właśnie dla Was.

Nazywam się Łukasz Czerwiński, od urodzenia mam mózgowe porażenie. Niektórzy zwykli
mnie nazywać wariatem na kółkach. Zainspirowany życiem postanowiłem zacząć prowadzić
bloga po to by dzielić się z Wami moimi postrzeżeniami i spróbować przelać pozytywną
energię. Czy mi się to udaje? To możecie ocenić sami ocenić wchodząc na poniższe
linki, ale na pewno do części z Was nie trafię, jednak zależy mi na tych pozostałych,
którzy szukają tak jak ja inspiracji, pozytywnej energii i motywacji do życia.

Jeśli chcecie mnie bliżej poznać, zapraszam pod ten link:
http://blog.lukasz-design.pl/po-co-mi-ten-blog-niby-
proste-pytanie/

Poznajcie również Nicka Vuijcica, człowieka bez rąk i znakomitego mówce
motywacyjnego.

Jeśli kochacie góry, a zwłaszcza Bieszczady; zobaczcie jak wyglądała moja wspinaczka
na Jeziorka Duszatyńskie.

To i wiele więcej możecie znaleźć na moim blogu; www.blog.lukasz-design.pl

Zapraszam,
Łukasz Czerwiński