zabudowanie lodowki

1. Data: 2005-08-17 13:15:26

Temat: zabudowanie lodowki
Od: Kubus <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wiecie gdzie mozna kupic takie zaczepy do polaczenia
drzwi od lodowki z drzwiami zabudowy?

Moze ktos zabudowywal swoja lodowke? Mam taki plan
na zime, lodowka jest niewypukla i wydaje sie nadawac
na zabudowanie...

Dzeiki za opinie i porady !
Kuba

--
Please remove "niepotrzebne_" from my e-mail when answering.

2. Data: 2005-08-17 14:28:05

Temat: Re: zabudowanie lodowki
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Kubus napisał(a):
> Moze ktos zabudowywal swoja lodowke? Mam taki plan
> na zime, lodowka jest niewypukla i wydaje sie nadawac
> na zabudowanie...
przedewszystkim - zapewnij przeplyw powietrza z tylu lodowki. I nie
tylko odplyw do gory ale tez doplyw dolem. Mozesz zrobic to tak, ze
kratka wlotowa bedzie na dole z przodu lodowki, pod lodowka poplynie
powietrze, z tylu i do gory, na gorze tez musi byc kanal wylotowy,
najlepiej wprost do gory za szafka , ale uwaga - bedzie kurzylo sie
mocno stamtad, wiec nie kieruj wylotu tuz przy scianie, albo blisko na
sufit.

Po drugie - scianki szafki obudowujacej lodowke polecam albo przykrecic
wieloma wkretami (jesli nei boisz sie ze trafisz na cos w lodowce), albo
przykleic na calej powierzchni do lodowki. W przeciwnym wypadku - albo
odstawisz lodowke od bocznych scianek na 1cm, albo bedzie ci w rezonans
wchodzic i sie niemilosiernie tluc. W orginale lodowka "nie pod
zabudowe" stoi na nozkach ktore amortyzuja jej wibracje, a po
zabudowaniu musi byc albo przykrecona naprawde na sztywno, albo nadal
musi stac na swoich nozkach niczego nie dotykajac.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

3. Data: 2005-08-17 19:59:20

Od: s...@p...onet.pl (Piotrek SP5FCI) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Kubus,

W Twoim liście datowanym 17 sierpnia 2005 (15:15:26) można przeczytać:

> [...]

> drzwi od lodowki z drzwiami zabudowy?

> Moze ktos zabudowywal swoja lodowke? Mam taki plan
> na zime, lodowka jest niewypukla i wydaje sie nadawac

zastanowiłbym się czy zawiasy wytrzymają, i czy w związku z tym ze
drzwi bedą sporo cięższe czy prawidłowa bedzie praca tych dzrwi

--
Pozdrowienia,
73 Piotrek SP5FCI

4. Data: 2005-08-18 09:29:55

Od: Kubus <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl (Piotrek SP5FCI) napisal

> zastanowiłbym się czy zawiasy wytrzymają, i czy w związku z tym ze
> drzwi bedą sporo cięższe czy prawidłowa bedzie praca tych dzrwi

to nie tak, drzwi zewnetrzne beda mialy swoje zawiasy
przykrecone do zewnetrznej obudowy lodowki. Obie pary drzwi
beda polaczone z soba takim jakby "wozkiem" i tego ustrojstwa szukam.

Pozdrawiam,
Kuba

--
Please remove "niepotrzebne_" from my e-mail when answering.

jajka przepiorcze - pytanie
bezsens robienia przetworów na zim
Mała rzecz a cieszy
Re: danie wegetariańskie