żaby w ogrodzie

11. Data: 2004-09-20 08:44:48

Temat: Re: żaby w ogrodzie
Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żaba w ogrodzie to pożyteczne stworzenie.
> Mam ich pełno nawet ropuchy które są pod ochroną,

Sek w tym, ze wszystkie polskie plazy sa pod ochrona.

12. Data: 2004-09-24 12:24:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. W pierwszej kolejności wyeliminowałbym takiego ogrodnika,
> któremu żaby przeszkadzają. :-(
> Pozdrawiam negatywistycznie Ja...cki

To ciekawe, dlaczego Twoje żaby fruwają ?;-)

Pozdrawia nad płotami boletus

13. Data: 2004-09-24 12:52:34

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwol, ze zadam Ci standardowe w podobnych sytuacjach pytanie:
> dlaczego chcesz je eliminowac?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Gdybyś był głodny, nie pytałbyś.

Pozdrawia po koreańsku boletus

14. Data: 2004-09-24 14:39:45

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystian" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> potrzebuję rady, jak wyeleminować żaby w ogrodzie?

To ja je hoduję w moim żabim oczku a Ty? No nie. Kto Tobie tak doradził?
Napewno nie przyjaciel Twego ogrodu.
Czy aby napewno chcesz się ich pozbyć? Toż to Twój największy
sprzymierzeniec w walce ze ślimakami, które zeżrą Tobie to co posiejesz.
Jeśli już to dawaj je do mnie. Boletus też ostatnio mnie molestował bym mu
podesłał parę kilogramów żabek. Choć nie wspominał czy napewno do
ogrodu.:-))

Pozdrawiam
skryba

15. Data: 2004-09-24 14:55:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już to dawaj je do mnie. Boletus też ostatnio mnie molestował bym mu
> podesłał parę kilogramów żabek. Choć nie wspominał czy napewno do
> [...]

Może zwabią murzynka;-)

Pozdrawia z działeczki boletus

16. Data: 2004-09-25 19:40:11

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze jest wsrod nich zakleta krolewna ?
Ciekawa jestem , dlaczego juz 2x, w czerwcu,jak cos tam robilam na
grzadkach , pojawily mi
sie na rece bable z plynem , jak po oparzeniu , ale to nie bolalo ani
nie swedzialo. Sprawdzalam / dotykiem /nieuszkodzona reka wszystkie
kwitnace rosliny w tym czasie , nic sie nie dzialo . Podejrzewam ropuche
. A larwy ochotki dla moich Ksiezniczek z Burundii to musze lapac w
beczce sasiada ,bo w misce z deszczowka siedzi taka jedna i nie dosc ,
ze larwy wyjada , to jeszcze na mnie skrzeczy. Ale wlozylam listwe ,
zeby mogla latwo wyjsc , gdyby chciala na deser slimakow.

17. Data: 2004-09-25 20:11:40

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

[ciach]
ze larwy wyjada , to jeszcze na mnie skrzeczy. Ale wlozylam listwe ,
zeby mogla latwo wyjsc , gdyby chciala na deser slimakow.

a jakie ślimaki żaby zjadają, bo mam na ogrodzie i ślimaki i żaby

pozdr
Ania

18. Data: 2004-09-26 08:37:13

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
> a jakie ślimaki żaby zjadają, bo mam na ogrodzie i ślimaki i żaby
>
> pozdr
> Ania

Zazwyczaj te małe, najbardziej żarłoczne.

Pozdrawiam obserwacyjnie
skryba

19. Data: 2004-09-26 11:12:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakie ślimaki żaby zjadają, bo mam na ogrodzie i ślimaki i żaby

Wyraznie ustalila Ci sie rownowaga biologiczna
:-))
A ja bede musiala przyzwyczic sie do pracy w rekawicach
pozdrawiam
Barbara

Żabki przyjemnie głaskać gołymi palcami.

Pozdrawia ślisko boletus

20. Data: 2004-09-26 11:12:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakie ślimaki żaby zjadają, bo mam na ogrodzie i ślimaki i żaby
>
> pozdr
> Ania

Głównie te nagie, co dziurawią liście niczym ser szwajcarski :-(

Serdecznie Miłka

PS.: Obdarowane osoby moimi funkiami zastanawiają się czy to może jakieś
nowe odmiany bo takie ażurowe :-)

Skierniewickie Święto...
targi interflower
winogrona altankowe