żal

101. Data: 2002-05-23 09:44:16

Temat: Re: żal
Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się może zdarzyć :(

102. Data: 2002-05-23 09:46:20

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacku, wybacz, że Ci postawię to pytanie, ale czy Ty też zrozumiałeś, że
> miłość daje, a nie żąda?
W 100 % sie z tym zagadzam

> A także i to, że miłość nie jest nie kończącym się pasmem szaleństw, ale
> nieraz przechodzi w fazę spokojniejszą i nie jest przez to mniej
> wartościowa?
To też wiem spokojna płynąca jak leniwa rzeka.

> Czy tylko czas? Czy nie masz przypadkiem zbyt fatalistycznego podejścia i
> nie dostrzegasz, że to co się stanie, w znacznej mierze zależy od Ciebie?
> Podsumowując: nie potępiałem Ciebie, tak jak to robiła większość
> dyskutantów. Ale muszę tu powiedzieć swoje zdanie: klucz do rozwiązania
> całej sprawy jest w Twoich rękach. Miałeś swoje racje, emocjonalne
przyczyny
> swojego postępowania. Ale to nie zmienia faktu, że za zło, które
> wyrządziłeś, jesteś osobiście odpowiedzialny, Twoja wola, a nie uczucia,
> którym dałeś się prowadzić.
Ja po prostu potrzebuję czasu aby się upewnić czego chcę.

> Spotkałem się z opinią, że każdy mężczyzna ma w sobie coś z chłopca. Może
> i prawda. Ale nasze żony oczekują od nas (i słusznie), abyśmy byli
> mężczyznami dojrzałymi. I warto tym oczekiwaniom sprostać. Tak dla nich
jak
> i dla siebie.
Ciągle o tym pamietam, i może to jest jescze trudniejsze

103. Data: 2002-05-23 09:52:14

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acidlp$a7t$...@n...onet.pl...
> Tak się może zdarzyć :(

Opisujesz jak żona stała się "nie_do_wytrzymania". Nie przyszło Ci do głowy,
że Ty też się zmieniłeś i nie jesteś już tym samym facetem, który pisał
kilkustronicowe listy? Może z Toba też ciężko jest żyć, a swoim zachowaniem
wbijasz jej niejedną szpilę? Nie uwazasz, że może Ty powinieneś popracować
nad związkiem i przywrócić uczucie, któremu pozwoliliście przygasnąć.
Variete.

104. Data: 2002-05-23 10:09:45

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> już myślałem że jestem całkowitym oszołomem, miłość dla mnie to
> najpiekniejsza rzecz na swiecie.

A pokaz mi kogos kto tak nie mysli :-))). Witaj na grupie :-).

[ ciach opowiesc archeologiczna ;-) ]

> Dziś rzeczywiscie zakochałem się w innej, nie potrafiłem do niej
> odejść, bo gdy to próbowałem zrobić, moja żona pokazała mi że może
> być inaczej. Że nie będzie tych wszystkich szpilek, które pokłuły
> moje serce. obiecała i stara się i walczy. Nareszcie ona żyje swoim
> własnym życiem, zaczęła dbać o siebie, zaczyna rozumieć jak można
> kochać siebie a też jak kochać mnie.
> Teraz zrozumiała, że milość jest ciepła a nie surowa,
> że milośc daje a nie rząda.
> Że jest piękna.
> Robi się cudowną kobietą.

Strasznie melancholijni z was ludzie, wprost jak ze starych romansow ......,
ale zycie jest twarde i nie daje sie czasem zyc na dwa fronty. Zdradziles
ja, wiec nie dziw sie , ze stala sie kasliwa i zadala. Sam zmieniles wasze
zycie, a teraz wydaje ci sie, ze to ona powinna cos z tym robic. Nawywijales
kolego pare lat temu i zadasz prawie niemozliwego. Moze nie jestem tak
sentymentalna jak wy, moze jestem twarda i nie chcialabym jalmuzny w postaci
okruszkow zainteresowania.

> Tyle, że ja , właśnie co ja teraz czuje?
> Jestem zauroczony w innej , czy to jest coś prawdziwego pokaże czas.
> Dziś nikt tego nie wie.

Skoro jestescie na dobrej drodze do przyjazni, to dlaczego chcesz, zeby cie
w sobie rozkochala ???? Dajesz jej promyk nadzieji mimo, ze nie masz
pewnosci co z tego wyjdzie. Chcialbys zjesc ciasteczko i je miec. Tak sie
nie da, wiec od ciebie zalezy co jej zaoferujesz.

> 18 lat temu, to ja zdobywałem ją, pomimo że była juz w związku,
> czekałem otaczałem ciepłem, nie żądałem , po prostu ją kochałem. To
> zawsze jest strategia zwycięska.

Wiec teraz proponujesz to swojej zonie, niech cie zdobywa , niech cie w
sobie rozkochuje, a ty moze udzielisz jej swej łaski ;-////

> Dziś mówię, nie jestem gotów, daj mi szansę, boję się, powiedzieć
> ufam Ci od tej chwili, bo złe może wrócić za chwilę.

Na zycie nie ma prostych recept, a twoja wydaje sie byc zwodzeniem.

> Czy mam do tego prawo, moje serce mówi tak, większość z Was nie.
> Czas pokaże co się stanie.

Jasne, ze pokaze, ale mam wrazenie, ze niewiele chcesz z siebie dawac, teraz
wolalbyc brac.
Gdybym byla twoja zona, to poprosilabym cie o jasna deklaracje : albo w
jedna , albo w druga strone. W kwestiach milosci nie ma rozwiazan
posrednich, albo sie kocha i i kocha, albo sie nie kocha i pakuje sie swoje
majty i idzie gdzies indziej.

Nazwalam cie zalosnym dupkiem i potwierdzam to, pomimo twoich wyjasnien. Nie
wolno tak ranic ludzi, nawet w imie przyszlej milosci. Zajmij czytelne
stanowisko w tej sprawie, i nie rob ze swojej zony podnozka. Obojgu wam
wyjdzie to na zdrowie.

Zycze wam wiele szczescia, obyscie znalezli wlasciwa droge :-)))

Ten list jest zyczliwy, pomimo niektorych sformulowan.

Pozdrawiam

Adiola

105. Data: 2002-05-23 10:18:04

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazdy ma prawo do swych opinii Ty tez

106. Data: 2002-05-23 10:19:04

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrafię takie pisać

107. Data: 2002-05-23 10:25:14

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acifl5$e3t$...@n...onet.pl...
> Kazdy ma prawo do swych opinii Ty tez

Czy jest w Tobie choć odrobina samokrytyki, zalu, poczucia winy? Bo im
częściej wysyłasz posty tym bardziej współczuje Twojej żonie. A byłam za
tym, aby ratowała Wasz związek. Powoli zaczynam zmieniać zdanie.
Variete.

108. Data: 2002-05-23 10:27:25

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kazdy ma prawo do swych opinii Ty tez

Naprawde ????, nigdy bym nie pomyslala, ze ja tez ;->>>, dziekuje, ze
zechciales mnie o tym poinformowac ;->>>

Wiesz, ta odpowiedzia utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze dobrze cie
odbieram.

Adiola

109. Data: 2002-05-23 10:30:36

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acifn1$e7q$...@n...onet.pl...
> Potrafię takie pisać

Ale tu przecież nie o listy chodziło! To tylko symboliczne określenie Twojej
osoby kiedyś i dziś w stosunku do żony. Zastanów się trochę. I przestań
myśleć tylko o sobie!
Variete.

110. Data: 2002-05-23 10:37:03

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
byłam za
> tym, aby ratowała Wasz związek. Powoli zaczynam zmieniać zdanie.

No własnie - ja się do tej pory nie odzywałam, bo miałam mieszane
uczucia.
Myśłam, moze facet walczy ze sobą i ze swoim zauroczeniem.

A on - nie - tak jakby chciał winę za swoją zdradę zepchnąć całkowicie
na żonę.

Pozdrowienia.

Basia

test
Malzenstwo - poczatek konca?
[reklama] Zaproszenie na spotkanie w Empik Megastore Kraków
Jak sobie z tym wszystkim poradzić ?
Szacunek