jak Wam sie podoba moja corcia?

1. Data: 2002-05-21 12:26:41

Temat: jak Wam sie podoba moja corcia?
Od: <v...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaglosuj na nia!

http://www.trydigital.hp-expo.com/pl/pol/GalleryView
Photo.asp?PhotoID=4093

m.

2. Data: 2002-05-22 06:15:42

Temat: Re: jak Wam sie podoba moja corcia?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@b...pl> napisał w wiadomości
news:4f00.00000b60.3cea3d01@newsgate.onet.pl...
> zaglosuj na nia!
>
> http://www.trydigital.hp-expo.com/pl/pol/GalleryView
Photo.asp?PhotoID=4093

> m.
A co będę z tego miał, ponieważ po wszystkich moich dotychczasowych
głosowaniach nie mam nic na co liczyłem głosując. NTG!
Darek

3. Data: 2002-05-22 06:46:41

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> A co będę z tego miał, ponieważ po wszystkich moich dotychczasowych
> głosowaniach nie mam nic na co liczyłem głosując. NTG!
> Darek

No tak faceci nigdy nie bywaja bezinteresowni :-)))))

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

4. Data: 2002-05-22 07:23:58

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> No tak faceci nigdy nie bywaja bezinteresowni :-)))))
Napisałaś powyższe mając na myśli, że czasami są:-))))))
I to "czasami" może oznaczać "zawsze" lub "przez pomyłkę"
Darek

5. Data: 2002-05-22 08:41:14

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałaś powyższe mając na myśli, że czasami są:-))))))
> I to "czasami" może oznaczać "zawsze" lub "przez pomyłkę"
> Darek
Nie , miałam na mysli wlasnie to, że zawsze w intencjach faceta widac
interesownośc jego interesu :-)))))))))))
THE END bo znowu dostane OPR.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

żal
test
Malzenstwo - poczatek konca?
[reklama] Zaproszenie na spotkanie w Empik Megastore Kraków
Jak sobie z tym wszystkim poradzić ?