zaloze sie....

1. Data: 2006-03-06 09:55:08

Temat: zaloze sie....
Od: "Sarna" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

...ze zadna lesbijka albo homoseksualista plci meskiej z tej grupy nie
ujawni sie. A dlaczego? Dlaczego tylko niektorzy nie wstydza sie swojej
orientacji, tymsamym dajac szanse sobie na akceptacje takim jakim sie jest.
Dlaczego spoleczenstwo traktuje ich jak "odmiencow", co jest pierwszym
powodem pewnie do maskowania sie...Zastanawia mnie jednak, czy
homoseksualizm jest nabyty czy wrodzony. Slyszalam tez takie opinie, ze jest
to choroba i to wyleczalna;) Podobno wszyscy mamay cos z homo....ale jest
gleboko zakopane w podswiadomosci..i wreszcie dlaczego jednym zupelnie nie
przeszkadzaja inne orientacje a niektorzy zieja wprost nienawiscia..?

2. Data: 2006-03-06 10:29:29

Temat: Re: zaloze sie....
Od: "Kamil" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
.net...
> [...]
> jest gleboko zakopane w podswiadomosci..i wreszcie dlaczego jednym
> zupelnie nie przeszkadzaja inne orientacje a niektorzy zieja wprost

Wiekszosc odp. na swoje pytania znajdziesz na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualista

Pozdro,
Kamil

3. Data: 2006-03-06 12:11:56

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
.net...

Ciezko jest dzisiaj okreslic jakie sa relacje nie-homoseksualistow do
homos.,
a to z powodu, ze duzo zalezy od tego czy temat wykorzystuja politycy i
nakrecaja wzajemna agresja. Ostatnio mocno aktywna w tym zakrecie byla
tzw. lewica, ktora -tracac w sondazach- wywolala konflikt obyczajowy,
dzieląc ludzi na "za i przeciw", by w ten sposob odzyskac troche straconych
wyborcow.

Poprzednio, polityka Millera byla neutralna jesli chodzi o homos., wiec
tematu nie bylo,
ani w mediach, nie bylo tu na grupie. Homos. zyli sobie spokojnie i nie bylo
problemow.
Nagle ktos zrobil z tego problem i zantagonizowal ludzi.

---

Ciekawe bo jeszcze niedawno popularny byl argument ze homoseksu. to "trzecia
plec",
ktora rozni sie budowa mózgu. Okazuje sie ze raczej nie jest to prawda
(wikipedia):

"
Wysunięto również hipotezę, że o orientacji seksualnej decyduje budowa
mózgu. Przeprowadzono badania, które sugerowały m.in., że trzecie jądro
podwzgórza INH3 u gejów jest znacznie mniejsze niż u mężczyzn
heteroseksualnych, lecz w kolejnych badaniach nie potwierdzono tej
zależności. Różnica dotyczy też spoidła wielkiego: u mężczyzn
heteroseksualnych jest ono o 18% większe niż u kobiet i o 35% większe niż u
mężczyzn homoseksualnych. Badania te nie pokazały jednak, czy zmiany w mózgu
są wynikiem, czy przyczyną homoseksualizmu. W dodatku wszyscy badani ze
zmianami zmarli na AIDS, a wiadomo, że wirus HIV potrafi wpływać na mózg.
"

Na wiki mało jest info o homoseks. nabytym np. w wiezieniach czy na skutek
uwiedzenia (sprawa Kroloppa).

Duch

4. Data: 2006-03-07 09:32:12

Od: "Sarna" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

wiedzialam...ze sie wystrasza ;)
a chodzilo mi glownie o ostatnie pytanie,; dlaczego jednym zupelnie nie
przeszkadzaja inne orientacje a niektorzy zieja wprost nienawiscia..?
(z psychologicznego punktu widzenia oczywiscie)

5. Data: 2006-03-07 09:45:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze się boją? (ci ziejący). Roznych rzeczy: wlasnych sklonnosci (patrz
American Beauty chociazby), zniszczenia ustalonego porzadku, zlamania 'Praw
Boskich' itd. Czyli z braku poczucia bezpieczenstwa?
Troszke jak u zwierzatek, te tez atakuja glownie ze strachu.

Najlepiej jest pogadac z samymi homo.
Wtedy okazuje sie, ze oprocz plci obiektu nie ma zadnych roznic.
A potem okazuje sie, ze zyja w dziwnej subkulturze i sa bardzo
nietolernacyjni :-) (np. uwazaja, ze kazdy hetero jest potencjalnie
nieujawnionym homo, cos podobnego do rasizmu w wydaniu Czarnych Braci).

Pzdr. M.

6. Data: 2006-03-07 10:26:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna:
> ... dlaczego jednym zupelnie nie przeszkadzaja inne orientacje

Bo sa niedorozwinieci? ;)

> a niektorzy zieja wprost nienawiscia..?

No wlasnie, zupelnie a'propos: PLONK.
Niestety, nie za bardzo ~trawie takie kretynskie prowokacje. :)

--
Czarek

7. Data: 2006-03-07 10:43:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar:
> [...]
> zlamania 'Praw Boskich' itd. Czyli z braku poczucia bezpieczenstwa?
> Troszke jak u zwierzatek, te tez atakuja glownie ze strachu.

Dobrze juz Vilar, ograniczona, prymitywna quasi-intelektualistko:
jak dla mnie to PLONK.

BTW czy to nie zdumiewajace ze zwolennicy tolerancji dla
odmiennosci nie toleruja jednoczesnie odmiennych przekonan
w tym wzgledzie?
Nie?
No wlasnie. Nie.

BTW2 nigdy nie zrozumiem jak reprezentujac tak zalosny poziom
mentalny mozna sobie [poza snami] roscic prawo do publicznego
ferowania ocen/wyrokow.

BTW3 kiedy slysze np o "pigulce gwaltu" to wstyd mi ze jestem
mezczyzna, ale to nic w porownaniu z tym jak mi wstyd kiedy
widze jak pomylency biora za czlowieka malpiszony udajace
czlowieka - wowczas zastanawiam sie czy nadal mimo wszystko
chce mi sie zyc na tym swiecie.

BTW4 kiedy wreszcie to sie skonczy? :)

--
Czarek

8. Data: 2006-03-07 11:12:33

Od: "Franciszek Morszczuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna <G...@V...net> napisał(a):

> ....ze zadna lesbijka albo homoseksualista plci meskiej z tej grupy nie
> ujawni sie. A dlaczego?

A bo po co? Podnieca Cię rozmowa z homo?

> [...]
> Dlaczego spoleczenstwo traktuje ich jak "odmiencow", co jest pierwszym

Niektórzy - mam nadzieję - po prostu tego się wstydza i sami czują, że nie
jest z nimi wszystko OK. A społeczeństwo traktuje ich jako odmieńców z
prostego powodu - są wulgarni, odpychający (wystarczy spojrzeć na ich
parady...) i skupieni głównie na problemach seksualnych, co większości ludzi
nie trafia do przekonania. Im więcej homoseksualiści będą prezentować swojego
podejścia do seksu i miłości, tym większe obrzydzenie i sprzeciw będzie
narastało w ludziach.

Franeck

9. Data: 2006-03-07 11:16:55

Od: "Franciszek Morszczuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemow.
> Nagle ktos zrobil z tego problem i zantagonizowal ludzi.

"Ktoś"? Sami homoseksualiści robią z tego problem, ewidentnie celowo
prowokując ludzi. Homoseksualiści są tutaj akurat zapewne tylko politycznym
narzędziem, ale dają sobą manipulować. Zachowują się tak, jakby bardzo chcieli
doprowadzić do bezpośredniej konfrontacji, co byłoby tragiczne w skutkach. Ale
być może o to chodzi - żeby udowodnić "nietolerancję" i wskazać winnych tego
stanu rzeczy. Stare, dobre komunistyczne metody...

Franeck

10. Data: 2006-03-07 11:22:02

Od: "Franciszek Morszczuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podejścia do seksu i miłości, tym większe obrzydzenie i sprzeciw będzie

Głupio samemu sobie odpowiadać, ale oczywiście byłem tu niesprawiedliwy. Tylko
pewne odłamy homoseksualistów postępują w ten sposób, generalnie szkodząc
innym, a nie pomagając. Robienie ze stosunku analnego problemu politycznego
nie jest w interesie homo, ale to mało kogo interesuje. Wyciąganie tych
wszystkich brudów ma służyć pewnym celom politycznym, a nie dobroci
homoseksualistów. Generalnie rzecz biorąc, sądzę że większość mądrych gejów
nie daje sobą manipulować i nie chcą być kojarzeni z pornograficznymi paradami
i politycznymi skrajnościami, budzącycmi zrozumiałe obrzydzenie w ludziach.

Franeck

bezplatny kurs NPR
Re: Filozofia mechaniki kwantowej. - projekcje - po blokadzie na serverze
biedni ludzie
Dylemat
Dylemat