zamki do drzwi z "piszczałką" :)

1. Data: 2006-03-01 23:25:46

Temat: zamki do drzwi z "piszczałką" :)
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
kiedyś wynajmowałam mieszkanie i właściciel założył taki zamek - jakby
nakładana puszeczka na drzwi, z obrzydliwie głośną piszczałką...
czy ktoś wie o co chodzi?
niestety kontakt mi sie z nim urwał a sama chciałabym coś takiego u siebie
założyć...

może wiecie chociaż jak to sie nazywa, czy przydatne = odstraszy
złodzieja, czy znacie jakieś firmy produkujące cuś takiego

kolor to to miało brązowy i czerwony pstryczek/wyłącznik syreeeny ;-)

2. Data: 2006-03-02 05:34:18

Temat: Re: zamki do drzwi z "piszczałką" :)
Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):

> [...]
> złodzieja, czy znacie jakieś firmy produkujące cuś takiego
>
> kolor to to miało brązowy i czerwony pstryczek/wyłącznik syreeeny ;-)

Miałem toto i nigdy się nie przydało, poza niepotrzebnymi alarmami,
kiedy zamek się zacinał.
Był to jakiś zamek Gerdy - poszukaj po googlach :(

--
spp

3. Data: 2006-03-02 08:04:33

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

czyli nie działa skoro się nie przydał czy po prostu nikt sie nie włamywał

4. Data: 2006-03-02 08:53:52

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli nie działa skoro się nie przydał czy po prostu nikt sie  nie włamywał

Mam cuś takiego. Omega 2 się nazywa. Jak zaczniesz grzebać drutem w dziurce lub
jak puszczą śruby mocujące zamek to zaczyna wyć. Fałszywych alarmów nie miałem,
zasilanie - bateria 9 V 6F22.

Pozdrawiam

Czapla

5. Data: 2006-03-02 10:42:32

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Mar 2006 09:53:52 +0100, Czapla napisał(a):
> Omega 2

dziękuję za odpowiedź

a czy taki zamek jest drogi?

6. Data: 2006-03-02 11:39:06

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spp" <s...@o...pl> wrote in message news:du604n$m5$2@news.onet.pl...
[ciach]
> Był to jakiś zamek Gerdy - poszukaj po googlach :(

Zamki Gerda Tytan ZE1, ZE2, ZM1, ZM2
http://www.gerda.pl/zamki.php?kat=6
Cena ok 300PLN

Qwinto