zapalenie nerwu śródżebrowego???

1. Data: 2000-11-19 22:19:21

Temat: Re: zapalenie nerwu śródżebrowego???
Od: Angie <u...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Osoba raczej jest zdrowa i na nic do tej pory się nie uskarżała.
>Do jakiego zgłośić się specjalisty ( chirurg?, neurolog? ), jakie badania
>wykonać.
>Proszę o wxszelkie sugestie, z góry dziękuję.
>pozdrawiam E.

Stan zapalny albo nerwoból nerwu międzyżebrowego - nie śródżebrowego
- nie jest wyrokiem, zdarza się i najczęściej przechodzi bez śladu.
Ketonal i inne leki z tej grupy będą na pewno pomocne i w większości
przypadków takie leczenie wystarcza, ale musi być dość długo
prowadzone (cierpliwości !). W cięższych i bardziej opornych na
leczenie przypadkach wykonuje sie nawet tak sadystycznie brzmiące
zabiegi jak podanie zastrzyku zawierającego alkohol etylowy w okolicę
zajętego nerwu. Takie zabiegi rzadko wykonuje lekarz pierwszego
kontaktu (prędzej neurolog), ale leczenie doustne, zachowawcze może
pociągnąć rodzinny, taka terapia nie wykracza poza ramy podstawowej
opieki zdrowotnej. Na razie spokojnie, niech bierze te piguły, lepiej
po posiłku, smaruje okolicę jakimś Mobilatem czy Olfenem w żelu i
czeka.
Powodzenia.
Angie

2. Data: 2000-11-19 22:23:00

Od: Angie <u...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Nov 2000 23:19:21 +0100, Angie <u...@c...pl> wrote:

ciach ...Na razie spokojnie, niech bierze te piguły.... ciach

Np. Ketonal w tabletkach (na receptę) lub Alleve, Ibuprom, Advil (bez
recepty, zgodnie z ulotką przylekową).
A.

3. Data: 2000-11-20 00:12:37

Temat: zapalenie nerwu śródżebrowego???
Od: "Ewa K." <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

taką diagnozę postawił lekarz, po zbadaniu chorego (35 lat), który zgłośił
się na ostry dyżur z silnymi bólami w klatce piersiowej ( okolice mostka).
Wykluczono zawał serca (EKG i badanie z osłuchu).
Chory dostał domięśniowo Ketonal i Hydroxyzynę.
to samo przepisał lekarz rodzinny i przeszły te bóle na kilka dni, ale
pojawiły się znowu, kilka razy dziennie. przez ok 60 sek.
Co to może być i jak leczyć, ból pojawia się naet??!!!! przy porannym
przeciąganiu się.

4. Data: 2000-11-29 13:05:00

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj badania radiestezyjnego o tym przeczytasz na mojej stronie
www.retman.com.pl/sd/sd.htm .
Użytkownik Ewa K. <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v760h$itl$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2000-11-30 11:54:26

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MWS" <r...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Spróbuj badania radiestezyjnego o tym przeczytasz na mojej stronie

O matko i córko!
Skończyli optymalni, zaczyna znowu jakiś nawiedzony, w dodatku nie tnie
cytatów.
--

Pzdr.
Justyna

poradnikmedyczny.pl - Nowe grupy dyskusyjne
Klaustrofobia labiryntu Ikei ?
Tigason i Neotigason
test
melatonina