zapalenie skóry - łojotok?

1. Data: 2003-02-03 08:25:57

Temat: zapalenie skóry - łojotok?
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie, czy to może być łojotokowe zapalnie skóry i czym leczyć? na czole
na granicy włosów zaczerwieniła mi się skóra, miejscami lekko łuszczy się,
ale głównie jest po prostu zaróżowiona.

Ania

PS. tylko proszę nie radźcie mi żebym szła do dermat. bo sama to wiem.
Wstępnie chcę poradzić sie na grupie.

2. Data: 2003-02-03 11:02:49

Temat: Re: zapalenie skóry - łojotok?
Od: "Przemek" <p...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam SUMAMEDEM!!! Oczywiście jeżeli zalecany jest antybiotyk.

3. Data: 2003-02-03 16:34:07

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kremy "leczące": Clotrimazolum, Nizoral
Kremy bardziej pielęgnacynje: Pityval (la roche posay), krem do łuszczącej
się i przetłuszczajacej skóry z octopiroxem Eris z serii pharmaceris

ciąża
Ból w okolicy lewej łopatki
pytanie
badania do ksiazeczki pracowniczej!