zapiekanka

1. Data: 2006-02-17 09:22:45

Temat: zapiekanka
Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam zamiar zrobic zapiekanke makaronowo-brokulowa z beszamelem i zastanawiam
sie jak najlepiej to zrobic, czy wymiezsac makaron (bo uzyje do tego
normalnego makaronu, jakies rurki pewnie) z reszta skladnikow i zalac to
beszamelem i zapiekac czy ukladac warstwami makaron a potem brokuly?
warstwami zdaje mi sie, ze bylby najlepszy efekt smakowy

macie jakies swoje teorie na ten temat?
warstwy czy totalny chaos w zapiekance ? :)

rozdrawiam
rina

2. Data: 2006-02-17 16:31:43

Temat: Re: zapiekanka
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rina" <r...@w...pl> napisał

> macie jakies swoje teorie na ten temat?
> warstwy czy totalny chaos w zapiekance ? :)

jak rurki to ja bym to przemieszał.

Protz

3. Data: 2006-02-17 16:49:03

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

rina napisał(a):
> [...]
> warstwami zdaje mi sie, ze bylby najlepszy efekt smakowy
>

> macie jakies swoje teorie na ten temat?
> warstwy czy totalny chaos w zapiekance ? :)

ja zawsze niezaleznie od rodzaju makaronu ukladam warstwami i na koniec
zalewam sosem...
albo smietana z rozbeltanym jajkiem i przyprawami
no i na sam koniec koniecznie ser...
dogma

Buleczki na parze
Chciałabym zrobić sos śmietanowo - pomidorowy
Kawa Boaters, instant waniliowa
robot kuchenny - jaki?
Zawartość masła w maśle