zapytanie o wynik

1. Data: 2004-12-29 20:22:50

Temat: zapytanie o wynik
Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć grupowicze

zapytanie mam o wynik
- jaki właściwy powinien być wynik dla bycia w ciąży - badanie krwi BETA-
HCG (wyszło 0,58 mVI/ml)

- czy ok.10 dni po invitro to nie za mało żeby otrzymać wiarygodne wyniki?

proszę o poradę bo już szlak mnie trafia a nie mówię o nastrojach
psychicznych w domu (bo to już 3 próba)

--
:(
Lisio

2. Data: 2004-12-29 21:45:06

Temat: Re: zapytanie o wynik
Od: "Cathleen" <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.maluch.com/BHCG-normy.htm

> - czy ok.10 dni po invitro to nie za mało żeby otrzymać wiarygodne wyniki?

Jeżeli to dni po transferze i w międzyczasie nie miałaś podawanego np.
choragonu to wynik powinien być wiarygodny.

> [...] już szlak mnie trafia a nie mówię o nastrojach
> psychicznych w domu (bo to już 3 próba)

Wiem coś o tym, mam za sobą jedno icsi i dwa kryoET, a przed nami niebawem
kolejne icsi.

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

Poraniony jezyk
ciśnienie
Zapalenie spojówek
Trening Masters-Johnson, ktoś coś ma?