zarabiaj z oriflame

From: "monika" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: zarabiaj z oriflame
Date: Fri, 7 Jan 2005 14:31:18 +0100

Możesz:
- zostać stałą klientką Oriflame i kupować kosmetyki w cenach hurtowych (bez
obowiązkowych limitów zamówień - nie musisz zamawiać co miesiąc, nie musisz
zamawiać za określoną kwotę pieniędzy - kupujesz co chcesz , kiedy chcesz i
za ile chcesz).
Masz również dostęp do ofert promocyjnych dostępnych tylko dla członków
Klubu Oriflame

- polecać kosmetyki zarabiając na różnicy pomiędzy ceną hurtową, a ceną
katalogową + dodatkowe bonusy i premie wynikające z planu marketingowego
Oriflame

- Oriflame w oparciu o dynamiczny plan marketingowy ,daje również szansę na
rozwinięcie własnego, niezależnego biznesu - bez większych inwestycji,
doświadczenia i ryzyka finansowego - trzeba tylko chcieć.. i pracować

Zapewniam:
- bezpłatne szkolenia i pokazy kosmetyczne,
- naukę obsługi klientów
- bezpłatne szkolenie z zakresu sprzedaży i zarządzania
- elastyczne warunki pracy
- pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole ludzi z pasją, którzy służą swoją
pomocą i doświadczeniem na każdym etapie rozwoju
- połączenie przyjemnego z pożytecznym
- i wiele więcej...

Wygląda zbyt pięknie, aby było prawdziwe ? - to była moja pierwsza myśl po
tym jak pierwszy raz usłyszałam tę ofertę.
Później przyszły wątpliwości i rady "życzliwych", którzy stwierdzili, że ja
się do tego nie nadaję, że kosmetyki już się nie sprzedają itd.
Ale mimo wątpliwości,podobała mi się wizja pracy z ludźmi, których poznałam,
możliwości rozwoju jakie daje plan marketingowy oraz świadomość, że zawsze
będzie przy mnie osoba, która mi podpowie, pomoże.
Pomyślałam, że spróbuję, bo przecież nic nie tracę, a zyskać mogę baardzo
dużo J
Dzisiaj Oriflame, to nie tylko moja praca, ale i - śmiało mogę użyć słowa -
pasja !! Cieszę się, że tamtego dnia dałam sobie szansę..

Jeżeli choć trochę zainteresowała Cię moja oferta, to zadzwoń,, wyślij maila
lub odezwij się na gg. Odpowiem na Twoje pytania i zachęcę do przyłączenia
się i spróbowania, bo Oriflame może być również Twoją wygraną !! Daj sobie
szansę..

moj email:
s...@o...pl
moj numer gg