zaslona do wanny asymetrycznej ?

1. Data: 2004-08-09 19:47:09

Temat: zaslona do wanny asymetrycznej ?
Od: "rura" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mozna zdobyć zasłonę do wanny narożnej asymetrycznej(no chyba skoro
mamy wolny rynek to takie coś istnieje!?). Od 3 lat o tym marzę aby wziąć
prysznic na stojąco!
W Praktikerze, OBI, Jasamie i innych nie moga mi tego sprowadzic.

1. Data: 2004-08-10 05:17:06

Temat: Re: zaslona do wanny asymetrycznej ?
Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rura napisał(a):

> [...]
> prysznic na stojąco!
> W Praktikerze, OBI, Jasamie i innych nie moga mi tego sprowadzic.

Są, jak najbardziej, dedykowane do konkretnych modeli, widziałem takie
produkcji Sanplastu do wanien wal-co. Ale jak zobaczyłem cenę to mi
przeszła ochota :) i kombinuję jak powiesić zasłonkę na odpowiednio
wygiętej rurze chromoniklowej.

--
Piotr Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-08-10 05:34:08

Od: "Leszek" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:0c9d.00000a51.4117d4bd@newsgate.onet.pl,
rura typed:
> Gdzie mozna zdobyć zasłonę do wanny narożnej asymetrycznej(no chyba
> skoro mamy wolny rynek to takie coś istnieje!?). Od 3 lat o tym marzę
> aby wziąć prysznic na stojąco!

To jest droższe od wanny. W zależności od jakości szyby i spoin cena
waha się od 1300 do ok 3000. Nie pytaj w dużych-zapytaj w sklepach
specjalizujących sie w łazienkach. Tylko w reklamach duże sklepy dbają o
klienta.
Leszek

1. Data: 2004-08-10 10:49:02

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

rura wrote:
> Gdzie mozna zdobyć zasłonę do wanny narożnej asymetrycznej(no chyba
> skoro mamy wolny rynek to takie coś istnieje!?). Od 3 lat o tym marzę
> aby wziąć prysznic na stojąco!

Pytaj o parawany np. firmy Huppe, ja mam taki, jestem bardzo zadowolona,
jest 3-skrzydlowy, szklany i swietnie pasuje na wanne narozna. Kosztowal
troche ponad 1000 pln.

--
star

1. Data: 2004-08-10 12:22:37

Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko ladnie tylko na sronie w necie nie ma do wanien naroznych :-(

1. Data: 2004-08-11 10:38:39

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

petresku wrote:
> Wszystko ladnie tylko na sronie w necie nie ma do wanien naroznych :-(

Ta ich strona to jakas porazka bo polowy kabin nie widze.
Ta do naroznej wanny sklada sie z 3 skrzydel, tyle ze oba laczenia daja sie
'wygiac' w obie strony, czyli da sie zrobic luk na wannie naroznej.
No chyba, ze oczekujesz czegos innego.

--
star

AEG ze sklepu internetowego