zasłonić balkon

1. Data: 2005-04-05 18:31:13

Temat: zasłonić balkon
Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam szczytowy balkon, a obok blok z prawej strony i chciałabym sie
troszeczke zasłonić.
Może jakieś pnącze, nie wiem nie znam się na tym. Najlepiej coś takiego co
nie trzeba sadzić co roku i zimę też spokojnie przetrwa na balkonie. A
zresztą, na zimę mogę coś z tym zrobić byle w lato zasłoniło mnie przed
wścibskimi oczami.

Pozdrawiam. Mona.

2. Data: 2005-04-05 19:59:02

Temat: Re: zasłonić balkon
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Mam szczytowy balkon, a obok blok z prawej strony i chciałabym sie
> troszeczke zasłonić.
> Pozdrawiam. Mona.

A ja sądzę że opalanie topless zawsze będzie budzić entuzjazm sąsiadów
!!!

;-)

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-04-05 20:15:07

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mona wrote:
> [...]
> takiego co nie trzeba sadzić co roku i zimę też spokojnie przetrwa na
> balkonie. A zresztą, na zimę mogę coś z tym zrobić byle w lato

Moim zdaniem winobluszcz pięciolistkowy sie sprawdzi.
Jak masz dużą donicę(min. 100 litrów) możesz spróbować
z winogronem.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

4. Data: 2005-04-05 20:28:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d2uqv1$fr4$2@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> A ja sądzę że opalanie topless zawsze będzie budzić entuzjazm
> sąsiadów !!!
>
> ;-)

Hejka. Nie zawsze. Entuzjazm wywołuje nie samo opalanie, ale to co jest
opalane, jeśli jest co opalać, oczywiście. ;-D
Pozdrawiam biustomańsko Ja...cki

5. Data: 2005-04-05 21:09:45

Temat: Odp: zasłonić balkon
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mona <z...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d2ul6k$281f$...@n...news.atman.pl...
> [...]
> nie trzeba sadzić co roku i zimę też spokojnie przetrwa na balkonie. A
> zresztą, na zimę mogę coś z tym zrobić byle w lato zasłoniło mnie przed

Wyłącznie winorośl :-)
A co i jak możesz sobie poczytać tutaj:
http://www.winogrona.org/modules.php?name=News&file=
article&sid=14&mode=&ord
er=0&thold=0
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2005-04-05 22:36:33

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Apr 2005 21:59:02 +0200, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> A ja sądzę że opalanie topless zawsze będzie budzić entuzjazm sąsiadów
>!!!

No ba!!!
--
Guru