zastrzyk odczulajacy na pogotowiu

11. Data: 2006-04-21 21:27:17

Temat: Re: zastrzyk odczulajacy na pogotowiu
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina Redlarska" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> napisał
w wiadomości

> No dobrze. Ale kupilam teraz inna herbate, ktora zawiera jeden ze
> skladnikow tamtej (senes - chyba skladnik glowny i jednej i drugiej).
> Pic czy nie pic?

Nie pic. Ale to nie w zwiazku z alergia (nie wiem czy senes uczula), tylko w
zwiazku z rozleniwieniem po nim jelit :( Po dluzszym zazywaniu go mozesz
miec problemy z wyproznianiem sie bez wspomagaczy. No chyba, ze to akcja
jednorazowa ;)

Tez jestem alergiczka i niemal kazdego dnia odkrywam nowy alergen ;)

>Parę miesięcy temu po wypiciu pewnej herbatki ziołowej doznałam silnej
>reakcji alergicznej (puchnięcie, dreszcze, szczypanie w ustach i przełyku).

Ile czasu od wypicia tejze herbatki wystapily u ciebie reakcje alerg. ?

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

12. Data: 2006-04-21 22:17:37

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:r802y8z07rhb$.voj9apkn2op7.dlg@40tude.net tako rzecze Sabina
Redlarska

> To nie byla jakas tajemnicza herbata - skladniki popularne, wiec
> nie sadze aby byl problem z testem.

Składniki podane :-)
A jeśli była zanieczyszczona pleśnią? A jeśli akurat ta partia była
chroniona innym pestycydem? A jeśli proces fermentacji zakończył się
wcześniej/później? Myślisz, że podaniach każących zbierać zioła w
określonych warunkach (pełnia po równonocy) nie ma ziarna prawdy?

A kto Ci zrobi zestaw odczynników na te akurat zioła? A o reakcji
krzyżowej słyszałaś?

Naprawdę prościej nie pić.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

13. Data: 2006-06-04 17:17:45

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Apr 2006 21:55:20 +0200, ape napisał(a):

> a nie tupal kopytkami w bialych chodaczkach ani nie skandowal przy tym,
> ze chce podwyzki?

Nie, wogole jakis taki malo ruchliwy byl... teraz sie zaczynam zastanawiac
czy wogole byl zywy... ;)

--
Sabina

14. Data: 2006-06-04 17:17:48

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2006-06-04 17:18:37

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Apr 2006 23:27:17 +0200, Iwona_s napisał(a):

> [...]
> zwiazku z rozleniwieniem po nim jelit :( Po dluzszym zazywaniu go mozesz
> miec problemy z wyproznianiem sie bez wspomagaczy. No chyba, ze to akcja

Pijalam to bardzo sporadycznie i nie zamierzam pic regularnie.

> Tez jestem alergiczka i niemal kazdego dnia odkrywam nowy alergen ;)

A to wspolczucia... robisz cos w tej sprawie?

> Ile czasu od wypicia tejze herbatki wystapily u ciebie reakcje alerg. ?

To prawie od razu nastapilo, trudno mi powiedziec czy minelo 5 sekund czy
50, ale raczej ponizej minuty.

Przepraszam ze pisze po tak dlugim czasie - problem z serwerem.

--
Sabina

16. Data: 2006-06-04 17:20:21

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ze odpowiedzi na posty wyslalam po.. prawie miesiacu.
Lezaly w skrzynce nadawczej :(

--
Sabina

17. Data: 2006-06-05 06:46:38

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina Redlarska" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> napisał
w wiadomości

> A to wspolczucia... robisz cos w tej sprawie?

hm, a coz mozna zrobic. Tabletki w ogole nie dzialaja... Odczulac sie nie
chce i nie moge, bo i tak nie wiadomo na co jestem uczulona. Najczesciej
jakies pokarmy, po ktorych mam: oczy czerwone, piekace, gardlo podraznione,
chrypa, katar jak woda z cieknacego kranu - bez tamponady nie da rady zyc,
czasem wysypka - ta pojawia sie niemal natychmiast, objawy pojawiaja sie po
10-15godz. po spozyciu czegos tam i zawsze trwaja ok. 24godz., o ile nie
przyjme ponownie jakiegos uczulajacego mnie skladnika. Do lekarza z tym
problemem przestalam juz chodzic jakies 6 lat temu.
Ostatnio doszlo uczulenie na jad owadow:(

> To prawie od razu nastapilo, trudno mi powiedziec czy minelo 5 sekund czy
> 50, ale raczej ponizej minuty.

I co pilas te nowa herbatke? Jakies reakcje?

Iwona znowu z cieknacym nosem - podejrzewam o to swieze morele, ale jeszcze
to sprawdze ;)

http://www.kociszce.ao.pl

18. Data: 2006-07-04 10:49:41

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jun 2006 08:46:38 +0200, Iwona_s napisał(a):

> I co pilas te nowa herbatke? Jakies reakcje?

Nie, nie pilam jeszcze.
Przepraszam ze po takim czasie - umknal mi ten Twoj post.
Mam nadzieje ze jakos sie trzymasz :) Ja troche kicham i smarkam ale na
razie da sie przezyc.

--
Sabina

19. Data: 2006-07-04 13:49:37

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> napisał w
wiadomości

> Mam nadzieje ze jakos sie trzymasz :) Ja troche kicham i smarkam ale na
> razie da sie przezyc.

Jakos...;) Czasem mam ochote nos wydrapac, tak swedzi, a czasem nos zamienia
sie w kran, tak leci...;( Ale nie powinnam narzekac, bo rzadziej sie mi to
zdarza niz przed kilkoma laty czy nawet przed rokiem;)

20. Data: 2006-07-04 15:39:46

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jul 2006 15:49:37 +0200, Iwona_s napisał(a):

> Jakos...;) Czasem mam ochote nos wydrapac, tak swedzi, a czasem nos zamienia
> sie w kran, tak leci...;( Ale nie powinnam narzekac, bo rzadziej sie mi to
> zdarza niz przed kilkoma laty czy nawet przed rokiem;)

Hm... to pocieszajace ze sie moze zmniejszyc nasilenie. Chociaz zastanawiam
sie czy rok nie jest po prostu lagodniejszy. Ja na trawy troche bardziej
zaczelam kichac dopiero teraz, ale jeszcze mnie to nie doprowadza do
wycienczenia. Mam nadzieje ze tak juz zostanie.

--
Sabina

Szczepić, czy nie
kontakt z nieznaną krwią-czy mam się bać ?
Rekonstrukcja więzadeł krzyżowych kolana.
Bioparox...co doradzicie?
Bioparox....ochyda..