zastrzyk p/tężcowy

1. Data: 2004-07-01 17:27:25

Temat: zastrzyk p/tężcowy
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo, jeśli w ogóle, może utrzymywać się guzowate zaczerwienienie po
iniekcji AT (1cm3)?

pzdr.
Iwona

2. Data: 2004-07-01 20:47:26

Temat: Re: zastrzyk p/tężcowy
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Jak długo, jeśli w ogóle, może utrzymywać się guzowate zaczerwienienie po
> iniekcji AT (1cm3)?

Może utrzymywać się przez kilka dni. Obrzęk, zaczerwienienie i nawet spory
naciek są dosyć typowe. Ulgę powinny przynieść okłady z sody oczyszczonej
(łyżeczka na pół szklanki wody). Okład powinien być cały czas wilgotny.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-07-02 06:54:27

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naciek są dosyć typowe. Ulgę powinny przynieść okłady z sody oczyszczonej
> (łyżeczka na pół szklanki wody). Okład powinien być cały czas wilgotny.

Wielkie dzięki (nie udało mi się znaleźć informacji na ten temat).

Pzdr.
Iwona

Uraz kolana - "przesilenie" - pomocy!
prosba o stronke z lekami