zdjęcia z Arkadii i Skierniewic

1. Data: 2001-09-21 15:03:30

Temat: zdjęcia z Arkadii i Skierniewic
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdjęcia ze spotkań w Arkadii i Skierniewicach można już zobaczyć na stronie
grupy http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2001-09-21 17:55:37

Temat: Re: zdjęcia z Arkadii i Skierniewic
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia ze spotkań w Arkadii i Skierniewicach można już zobaczyć na
stronie
> grupy http://ogrody.agrosan.pl
Ekstra, nawet dobrze wyszedłem, miałem wrażenie, że zrobiłeś [zdjęć]
więcej?
Pozdrawiam Jerzy

4. Data: 2001-09-21 19:41:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cykalem sobie na prawo i lewo, ale grupowiczow ujalem tylko na tych
> zdjeciach.
???
Pozdrawiam Jerzy

6. Data: 2001-09-21 19:43:45

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>???
>Pozdrawiam Jerzy

... ja nie roumiem... :-))) na prawde

7. Data: 2001-09-21 19:55:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udało mi się szczęśliwie pokręcić imiona. Już poprawione.
Czyje? Coś ze mną nie tak, nawet nie zauważyłem. Rafał, a może byś
podpisał: stoją i klęczą?
Pozdrawiam Jerzy

8. Data: 2001-09-21 20:04:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... ja nie roumiem... :-))) na prawde
Robiłeś dokumentację fotograficzną Woli? Naprawdę? Kiedy?
Pozdrawiam Jerzy

9. Data: 2001-09-21 20:10:32

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Eee z tym kleczeniem to mi sie nie chce. Duzo pracy, ale tak podpisywalem,
zeby wszystko bylo po kolei. Wszystko idzie od lewej. Trzeba wziac kartke
papieru, przesuwac i wszystko bedzie jasne :-)
Imiona pokrecilem w zasadzie tylko pieknym paniom, ale to dlatego, ze
narzeczona zakazala mi interesowac sie innymi kobietami...

10. Data: 2001-09-21 20:20:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia ze spotkań w Arkadii i Skierniewicach można już zobaczyć na
stronie
> grupy http://ogrody.agrosan.pl
Cyt. "Oprócz roslinek zainteresowanie skupiał na sobie piesek Jagody"
Czy możesz mi donieść kto jest autorem tych słów?
Ja bym to inaczej ujął. [Bo było dokładnie odwrotnie (piesek Jagody
skupiał swoje zainteresowanie na...).] Chociaż może to i racja?!!!
Zreszta nie mów, sam wiem, Krycha.
Właśnie tuż, chwilę, po tym zdjęciu stała sie rzecz straszna!!!
Sam bym tego nie wymyślił czy przewidział. Nie przewidziałem. Na szczęście
nic sie nie zdażyło.
Pozdrawiam Jerzy

Targi w Krakowie
Propozycja