zdrada-jak budować na nowo?

151. Data: 2004-11-15 22:58:10

Temat: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Ma uważać pod nogi bo go obdarzyłaś swoją miłością?

Ma uwazać pod nogi, bo doskonale wie, że mnie odciski bolą.

> Przecież skoro go
> kochasz to łatwiej powinnaś mu wybaczyć, zrozumieć go, w porównaniu do tego
> spod nr 5.

Ależ jedno drugiego nie wyklucza. Do tego spod 5. pół roku sie nie
odezwę, a do tego "swojego" tylko jakieś pół godziny (czas na otarcie
łez) ;)

Eulalka

PS. Puchaty - dajże już mi spokój. Musiałabym pół nocy to tłumaczyć, no.

152. Data: 2004-11-15 22:58:56

Temat: Re: zdrada-jak budować na nowo? - już urodziny dzieci !!
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. napisał:

> Kiedyś gdzieś przeczytałam, że dwudziestolatki kierują się emocjami nie do
> końca zrównoważonymi, a trzydziestolatki - mądrością. Także czekam
> cierpliwie na tą mądrość ;)))))

O kurcze - ktoś Cię strasznie oszukał :(

Eulalka ;)

153. Data: 2004-11-16 06:02:07

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ostatnio spotkałam się z dawno nie widzianą starszą osobą, która obdarzyła
mnie komplementem -"Teraz to tak ładnie wyglądasz bo jak byłas młoda to
jakoś tak nie bardzo ...." (mam 34 lata)- moja odpowiedż był krótka "jak tak
z wiekiem korzystniej wyglądam to pomyśl co będzie jak skończe 80-tkę ?"
Nic nie pomogło- rodzina miała dwie godziny używania....

Pozdrwiam Kaśka.

Ps. Mojej 30 - nie zauwazyłam za bardzo.

154. Data: 2004-11-16 07:19:29

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Eulalka mnie niestety
powstrzymują:

> Ma uwazać pod nogi, bo doskonale wie, że mnie odciski bolą.

Zmierzam do tego, by zamiast obarczać kogoś odpowiedzialnością za własne
życie (tutaj: uwaga na moje odciski) samemu zająć się likwidacją źródła
bólu (swoich odcisków). No, ale skoro wolisz inaczej...

> Ależ jedno drugiego nie wyklucza. Do tego spod 5. pół roku sie nie
> odezwę, a do tego "swojego" tylko jakieś pół godziny (czas na otarcie
> łez) ;)

Zdawało mi się, że mówiłaś coś w stylu: zranić mnie można tylko raz.

> PS. Puchaty - dajże już mi spokój.

Nie dam. Jeszcze ktoś to przeczyta i uwierzy, że masz rację!

puchaty

155. Data: 2004-11-16 07:38:04

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> życie (tutaj: uwaga na moje odciski) samemu zająć się likwidacją źródła
> bólu (swoich odcisków). No, ale skoro wolisz inaczej...

Jedno drugiego nie wyklucza. Leczenie odcisków
troche trwa jednakże.

> Zdawało mi się, że mówiłaś coś w stylu: zranić mnie można tylko raz.

Ale tutaj odnosiłam się, do rzeczy IMO
niewybaczalnych typu zdrada, oszustwo...

> Nie dam. Jeszcze ktoś to przeczyta i uwierzy, że masz rację!

Ale w czym?

Eulalka

156. Data: 2004-11-16 07:53:09

Od: "Baranska \(d. Mierzwiki\)" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio spotkałam się z dawno nie widzianą starszą osobą, która obdarzyła
> mnie komplementem -"Teraz to tak ładnie wyglądasz bo jak byłas młoda to
> jakoś tak nie bardzo ...."

Maz mi mowi, ze jestem jak dobre wino :-)))

Aga

157. Data: 2004-11-16 08:00:31

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Eulalka mnie niestety
powstrzymują:

> Jedno drugiego nie wyklucza. Leczenie odcisków
> troche trwa jednakże.

Póki co prezentujesz jednak tutaj podejście, w którym odpowiedzialność za
własne cierpienia spadać ma jedynie na otoczenie (a ja jestem wredna i taka
właśnie wredna jestem).

> Ale tutaj odnosiłam się, do rzeczy IMO
> niewybaczalnych typu zdrada, oszustwo...

O niczym innym nie mówię. Dla przypomnienia - to Ty wyciągnęłaś tego
sąsiada spod piątki.

> Ale w czym?

Że cierpimy bo świat, bo inni ludzie...

puchaty

158. Data: 2004-11-16 08:25:23

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak będzie za niespełna rok, kiedy to właśnie skończę 30 lat, ale
> na dzień dzisiejszy nie mogę się doczekać. Jest to dla mnie magiczny wiek.

W swoim czasie, nieco zaniepokojonej tym magicznym wiekiem żonie mawiałem,
że po trzydziestce w kobietach narasta temperament seksualny, więc czekam z
niecierpliwością na ten moment. Niby było to tylko pocieszenie ;)))))

Pozdrawiam
Andrzej

159. Data: 2004-11-16 08:29:47

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Oasy mnie niestety
powstrzymują:

> [...]
> że po trzydziestce w kobietach narasta temperament seksualny, więc czekam z
> niecierpliwością na ten moment. Niby było to tylko pocieszenie ;)))))

A niby skąd masz takie informacje?

puchaty

160. Data: 2004-11-16 08:43:39

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Oasy mnie niestety
> powstrzymują:

> A niby skąd masz takie informacje?

A jakież to może mieć znaczenie? ;)

Pozdrawiam