zdretwialy palec

1. Data: 2002-08-22 09:39:44

Temat: zdretwialy palec
Od: "Barti" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
wczoraj noslem siatki i bylo ich duzo
jedna wcial mi sie w palec i nawet nie poczulem to trwalo z jakies 3-5min
po odlozeniu tych siatek do dzis czuje w palcu zdretwienie
identyczne jak po znieczuleniu u dentysty!
martwic sie, podjac kroki?
czy przeczekac?

2. Data: 2002-08-22 09:51:27

Temat: Re: zdretwialy palec
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barti" <b...@s...pl> napisał w wiadomości >
> [...]
> po odlozeniu tych siatek do dzis czuje w palcu zdretwienie
> identyczne jak po znieczuleniu u dentysty!

Witam!
Proszę pana, takie dolegliwości trapią każdą kobiete po każdych zakupach i
nie tylko palec- całe rece nas bolą. Radze poczekać ...paluszek i główka
szkolna wymówka...;-))) Jeśli to tylko zdrętwienie to przejdzie ale trzeba
delikatnie rozmasować co jakiś czas żeby sie ukrwiło i wróiło do normy.
Jeżeli boli i jest widoczne zsinienie to najprawdopodobniej zrobił się
krwiaczek podskórny i trzeba smarować maścia na stłuczenia sportowe czy coś
w tym rodzaju. PZDR

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

3. Data: 2002-08-22 10:01:28

Od: "przemek" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeene" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Barti" <b...@s...pl> napisał w wiadomości >
(ciach)
> krwiaczek podskórny i trzeba smarować maścia na stłuczenia sportowe czy
coś
> w tym rodzaju. PZDR

lepiej tym nic nie robić, gdyż taki zdrętwiały palec to wspaniałe narzędzie
do dłubania w nosie lub... dupie

4. Data: 2002-08-22 11:09:34

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

plonk

bol przetrwaly
Torbiele na jajnikach
Nadrzerka - Erosio colli uteri - grupa II
Białka
cilest i bole