zeby

1. Data: 2002-08-26 15:19:50

Temat: zeby
Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka wszytskim.jutro ide do stomatologa bardzo sie boje bo nastraszyl mnie
leczdeniem kanalowym a mialam to ostatnio robione i boje sie kolejnego
razu.zalozyl mi na 3 tygodnie tlenek moze cos pomoze.czy jest inny sposob na
wyleczenie zeba oprocz kanalowego???oczywiscie bez znieczulenia.jesli ktos
mial z czyms takim do czynienia prosze o pomoc.pozdrawiam.marta

2. Data: 2002-08-26 15:53:31

Temat: Re: zeby
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" napisała ...

> [...]
na
> wyleczenie zeba oprocz kanalowego???oczywiscie bez znieczulenia.

A dlaczego bez znieczulenia ?
Po to je wymyślono, żeby wizyta u stomatologa hororem nie była.
A jeżeli ząb się kwalifikuje do leczenia kanałowego to innej możliwości
raczej nie ma (poza wyrwaniem oczywiście).

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2002-08-26 16:19:53

Temat: Odp: zeby
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marta <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akdgj8$2v4$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> wyleczenie zeba oprocz kanalowego???oczywiscie bez znieczulenia.jesli ktos
> mial z czyms takim do czynienia prosze o pomoc.pozdrawiam.marta

Głowa do góry- nie taki diabeł straszny jak go malują.

--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

4. Data: 2002-08-26 16:49:51

Od: "Bunia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> mnie
> na

Ten caly tlenek ma za zadanie jakby odbudowac zab, zeby kanalowe nie bylo
konieczne.
Co do alternatywy w leczeniu kanalowym to Mala Mi ma racje, pozostaje Ci
tylko rwanie.... czyli chyba lepiej sie pomeczyc i miec 'swoj' zab ;)

> A dlaczego bez znieczulenia ?
> Po to je wymyślono, żeby wizyta u stomatologa hororem nie była.
> A jeżeli ząb się kwalifikuje do leczenia kanałowego to innej możliwości
> raczej nie ma (poza wyrwaniem oczywiście).

Zabki do leczenia kanalowego powinno sie robic bez znieczulenia(tzn nie
chodzi mi tu o samo wiercenie, lecz usuwanie nerwow itp itd), nie wiem
dokladnie dlaczego ale ponoc lepiej(na pewno pod wzgledem cierpienia ;)) ale
jak juz znajde fajnego stomatolozka(reklamujcie ludzie swoich- 3miasto ;)))
to sie wypytam :) Oczywiscie sa tacy, ktorzy robia pod znieczuleniem.

Pozdrawiam,
Bunia

5. Data: 2002-08-26 17:06:37

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bunia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zabki do leczenia kanalowego powinno sie robic bez znieczulenia(tzn nie
> chodzi mi tu o samo wiercenie, lecz usuwanie nerwow itp itd),

Boshe, czysty sadyzm:-) Usuwanie nerwa bez znieczulenia? Niezle. Moja
dentystka mówi to co Mala Mi - po to jest znieczulenie aby sobie oszczedzic
cierpienia - jesli sa jakies przeciwskazania to co innego. Teraz jestem na
etapie wynerwiania zęba czyli wlasnie usuwania nerwa - jestem w ciązy wiec
znieczulenie z adrenaliną nie wchodzi w grę - zabek jest zatruty, jestem
znieczulana powierzchniowo i się nie dalo ostatnio - nawet nie ze wzgledu na
mnie - powiedzialam dentystce ze moze wytrzymam i niech robi swoje ale
odparła ze nie bedzie mi przysparzac bólu zeby nie stresowac dzidziusia.
Jutro kolejna próba - jesli sie nie uda - dentystka wspomniala cos o
leczeniu amputacyjnym - nie usuwa sie nerwa z zęba - podobno jest to
procedura standardowa przy osobach, które maja krzywe kanaly zębowe - moze
wiec to jest ta alternatywa do leczenia kanalowego?

HaNkA

6. Data: 2002-08-26 17:26:06

Od: "Bunia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oszczedzic
> cierpienia - jesli sa jakies przeciwskazania to co innego.

Zgadzam sie, ze sadyzm :). Nie jestem stomatologiem, wiec nie wiem dokladnie
dlaczego w pewnym momencie niektorzy lekarze nie chca znieczulac (jak juz
kiedys znajde stoma, dowiem sie to dam znac :)) i nie wiem dokladnie co to
za etap... moze jednak nie bedzie to usuwanie nerwow, ale jak na moj gust np
mogloby to byc przy pomiarze dlugosci kanalu(koniec- czujemy uklucie) i to
nie bylby juz az taki bol do znieczulania.... chociaz nie wiem, moze dlugosc
kanalow badaja w znieczuleniu, wkladajac 'cos' i do rtg.
Ja takie teorie slyszalam, troche dawno, od dentystki ktora uwaza ze
znieczulenie jest po to by je stosowac :) W moim przypadku (WIELKA panikara
:)) lekarka nawet nie pytala sie czy chce znieczulenie, tylko po pytaniu czy
mozemy(ehh my... tak jakbym ja tam pomagala ;)) padalo pytanie czy boje sie
igiel. Znieczulenie jest czyms normalnym.
Pozdrawiam,
Bunia

7. Data: 2002-08-26 18:30:37

Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszytskim grupowiczom za odpowiedzi.naprawde dzieki.jutro sie zobaczy
jak bedzie z tym zebem.pa.marta

8. Data: 2002-08-27 19:59:58

Od: "Bunia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta i jak bylo? :))
Pozdrawiam,
Bunia

9. Data: 2002-08-28 10:49:43

Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka wszytskim!!!boze bylo okropnie niestety zaczela mi robic tego zeba
kanalowo,wczoraj bylo najgorzej bo otworzyla mi komore ale i tak mowila ze
jestem odwazna bo ludzie biora wtedy znieczulenie.ale najgorsze mam juz za
soba we wtorek znow.wczoraj mnie okropnie wymeczyla a na dokladke
powiedzila moze zrobimy jeszcze jakas mala dziurke,ale dziurka ta okazala
sie duuuza,siedzialam na fotelu ponad godzine takze wczorajszwgo dnia tak
szybko nie zapomne.pa.pozdrawiam.jeszcze sie odezwwe.

10. Data: 2002-08-28 16:49:51

Od: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marta" <r...@w...pl> nakibordził(a):

>hejka wszytskim!!!boze bylo okropnie niestety zaczela mi robic tego zeba
>kanalowo,wczoraj bylo najgorzej bo otworzyla mi komore ale i tak mowila ze
>jestem odwazna bo ludzie biora wtedy znieczulenie.

Ekhm, to ja jeszcze dla pewności zapytam, bo nie wiem, czy dobrze
zrozumiałem. Miałaś leczony ząb kanałowo bez znieczulenia???
Nie chcę być złośliwy, ale na myśl nasuwa mi się tylko sadyzm
stomatologa albo... Twój masochizm ;o)

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Prosimy nie karmić misie!" /MDM/

PYRALGINUM
czlonek- klopot
grzybica
Hydrokolonoterapia - pytanie gdzie robia ?
Alkohol w potrawach