żelazko

1. Data: 2002-10-23 15:50:44

Temat: żelazko
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jakie dobre żelazko kupic? Takie powiedzmy do 300 zl.

Poprzedni Philips polegl po 5 latach uzywania i obiecalem żonie ze
dzis kupie.

Tefal Avantis?

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2002-10-26 12:18:17

Temat: Re: żelazko
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag news:ap6ggk$13u$1@news.onet.pl...
> Jakie dobre żelazko kupic? Takie powiedzmy do 300 zl.
>
> Poprzedni Philips polegl po 5 latach uzywania i obiecalem żonie ze
> dzis kupie.
>
> Tefal Avantis?

wlasnie nie moge sobie przypomniec czy to Avantis(zelazko rodzicow), ale
Tefal, zwroc uwage,ze powierzchnia inaczej wyglada niz przy innych zelazkach
i tu cala tajemnica nic sie nie"chwyta", przez pomylke spalilam jakies
sztuczne tworzywo i gdy zelazko bylo zimne ta przypalona warstwa sama
zeszla(zrobila sie skorupka, ktora tylko podwazylam paznokciem).Natomiast"
zywotnosc" zelazek nie zawsze zalezy od firmy.
pozdr.
Ilona

1. Data: 2002-10-29 12:57:27

Od: "ZORRO" <z...@h...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie dobre żelazko kupic? Takie powiedzmy do 300 zl.
>
> Poprzedni Philips polegl po 5 latach uzywania i obiecalem żonie ze
> [...]

Witam

Wlasnie tydzien temu kupilem sobie zelazko Tefala Avantis 70. Prasuje
sie tym zelazkiem bardzo dobrze. Narazie nic wiecej nie moge o nim
powiedziec ( za krotko je posiadam), ale kupilem je w Hicie na wyprzedazy za
95 zl.

Pozdrawiam

Zorro

1. Data: 2002-10-29 13:13:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ZORRO <z...@h...amu.edu.pl> wrote:

> [...]
> sie tym zelazkiem bardzo dobrze. Narazie nic wiecej nie moge o nim
> powiedziec ( za krotko je posiadam), ale kupilem je w Hicie na wyprzedazy za

Kupilem wtedy wieczorkiem (obiecalem zonie).
Tefal Avantis 120 - wyglada ze OK, choc troche drozsze
(nie powiem za ile, bo zaraz mnie ktos przybije wiadomoscia,
ze gdzies mozna bylo kupic za pol tej ceny :-)).

Tak swoja droga ciekawi mnie czy 5 lat zycia poprzedniego zelazka to
norma czy tez eksploatacja byla niewlasciwa (bezposrednia przyczyna
odstawienia zelazka byly obkamienione, "sprochniale" uszczelki
odpowiadajace za dozowanie wody - w serwisie beda je mieli
"jak producent przysle").

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

Schody betonowe
a co z farbami Beckers?
kocioł immergas - czy to "dobre" jest ?
Potrzebuje programu do kosztorysu.
Czy ktoś buduje według projektu INWESTPROJEKT