zelazko ze stopa prosteam

1. Data: 2009-06-08 19:11:07

Temat: zelazko ze stopa prosteam
Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam dobrego zelazka, do tej pory uzywalam brauna si8595 ze stopa
szafirowa, bylo super, niestety dzis zrzucilam je z deski i tak zakonczylo
swoj zywot.
Przegladalam strone Zelmera i zwrocilam uwage na 2 ich zelazka:
-navigator supreme - ze stopa prosteam
http://www.zelmer.pl/wyposazenie-domu/zelazka/zelazk
o_navigator_supreme/art395,zelazko-navigator-supreme
.html
- easy control ze stopa podwojnie ceramiczna
http://www.zelmer.pl/wyposazenie-domu/zelazka/zelazk
o-easy-control/art196,zelazko-easy-control.html

Czy macie doswiadczenia z tymi zelazkami, mozecie polecic ktores z nich?
Jaka stopa jest lepsza: ceramiczna czy prosteam? Co to w ogole jest stopa
prosteam?

Nie udalo mi sie ich niestety zobaczyc na zywo w zadnym sklepie, a trudno mi
je ocenic tylko po informacjach na stronie producenta.

Bede wdzieczna za kazda opinie.
Pozdrawiam
Anka

2. Data: 2009-06-08 20:51:59

Temat: Re: zelazko ze stopa prosteam
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żelazka firmy "Z" to produkt z CHRL. Tego się nawet nie naprawia na
gwarancji, tylko wystawia wniosek na wymianę lub zwrot kasy. Nie ma do tego
serwisówek ani części zamiennych.
Może i ładnie wyglądają ale są wątpliwej jakości.

P.

3. Data: 2009-06-08 22:26:05

Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" napisała

> Szukam dobrego zelazka, do tej pory uzywalam brauna si8595 ze stopa
> szafirowa, bylo super, niestety dzis zrzucilam je z deski i tak zakonczylo
> swoj zywot.

Najpierw spytaj się w serwisie Brauna czy ci je naprawią, kwestie za ile bym
pominął, bo obecna jakość AGD jest żadna, a produkty "Z" z Chin dokładnie
takie jak napisał Pietrek.
Stopa szafirowa była genialna a na pierwszy rzut oka nie dałbym za
niązłamanego grosza :)

pozdrawiam

Dziobak

4. Data: 2009-06-18 10:02:37

Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziobak" napisał w wiadomości
> [...]
> dokładnie takie jak napisał Pietrek.
> Stopa szafirowa była genialna a na pierwszy rzut oka nie dałbym za

bardzo dziekuje za rady ;-), zelazko zanioslam do wroclawskiego serwisu
brauna, juz czeka zrobione na odbior, koszt wstepnie szacowano na 75 zl
(wymiana plyty posredniej), sporo taniej od nowego zelazka tej klasy.

Pozdrawiam
Anka

Beam czy Vacuflo? Odkurzacze centralne
Czy działkę o szerokości 20 m warto kupować?
Płyta indukcyjna - jakie funkcje powinna posiadać
Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
Gdzie AGD Teka w Warszawie