zepsuty programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 10 lub 12

1. Data: 2009-08-12 13:30:12

Temat: zepsuty programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 10 lub 12
Od: Luka <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zepsuła mi się programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 12. W jednym z
serwisów dowiedziałem się, że to nie tyle programator co moduł (pierwszy
ponoć jest

elektroniczno-mechaniczny, drugi tylko elektroniczny). Mniejsza z tym,
gdzie taką część najtaniej można kupić?
dziękuję

2. Data: 2009-08-12 13:47:24

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka wrote:
> [...]
> (pierwszy ponoć jest
>
> elektroniczno-mechaniczny, drugi tylko elektroniczny). Mniejsza z tym,

boję sie że sie nie da:) ale może sie mylę.

3. Data: 2009-08-12 18:27:13

Od: Luka <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor pisze:

> boję sie że sie nie da:) ale może sie mylę.

da się, tylko póki co znalazłem za niecałe 500 zł z montażem (Kraków) i
sam nie wiem czy to się opłaca

4. Data: 2009-08-12 18:34:32

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka wrote:

> da się, tylko póki co znalazłem za niecałe 500 zł z montażem (Kraków)
> i sam nie wiem czy to się opłaca

sprawdźić ile kosztuje nowa pralko szuszarka i porównac z tym jak stara jest
ta twoja.

5. Data: 2009-08-13 05:43:59

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luka" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ponoć jest
>
> elektroniczno-mechaniczny, drugi tylko elektroniczny). Mniejsza z tym,

Zepsuty to pojecie ogólne typu "panie doktorze boli mnie głowa" Moduł
wysiadł samoistnie, został zalany czy się spalił? A może było przepięcie od
pioruna? Czy widać jakiekolwiek ślady uszkodzeń?
Rozumiem, że mówimy o module a nie karcie wyświetlacza. Czy serwis
jednoznacznie określił co działa a co nie? Czy urządzenie w ogóle reaguje na
podanie zasilania czy po prostu "nie żyje" A może się rozprogramował i
trzeba go podłączyc do ustrojstwa i zaprogramować?
Wszystkie te rzeczy sprawdzam i wykonuję u klienta ale niestety nie na
odległość, tak sie nie da:(

P.

płyta indukcyjna z funkcją samowłączenia
czym wyciąć otwór w blacie
Śmierdząca wykładzina
Ratunku - larwy w domu
Koszt wybudowania domu -ytong