Śmierdząca wykładzina

1. Data: 2009-08-11 15:47:35

Temat: Śmierdząca wykładzina
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Kupiłem w Castoramie tanią wykładzinę do biura.
Strasznie śmierdzi, a to już 2 tygodnie minęły.
Bez otwartego na ościerz okna to aż głowa boli.
Znacie jakiś 'Babciny' sposób na pozbycie się tego smrodu? Może czymś
posypać, odczynić urok?
Na urlopie już byłem, więc rozwiązanie z niepracowaniem odpada.
--

__________________________________________MAT_______

2. Data: 2009-08-11 20:13:04

Temat: Re: ?mierdz?ca wykładzina
Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Aug 2009 17:47:35 +0200, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa
list kropka pl> wrote:

>Kupiłem w Castoramie tanią wykładzinę do biura.
>Strasznie śmierdzi, a to już 2 tygodnie minęły.

Tylko czas może Cię uratować ;-)
W końcu przestanie śmierdzieć, ale to może trwać nawet parę miesięcy.
Niestety. Możesz się pocieszyć, że z czasem smród będzie coraz
słabszy.
--
A.

3. Data: 2009-08-12 13:48:55

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agent73 wrote:

> Tylko czas może Cię uratować ;-)
> W końcu przestanie śmierdzieć, ale to może trwać nawet parę miesięcy.
> Niestety. Możesz się pocieszyć, że z czasem smród będzie coraz
> słabszy.

szybciej sie przyzwyczai :)

za to jak będzie wychodził to bedzie czuł zapach ujemny

4. Data: 2009-08-12 13:49:38

Temat: Re: Śmierdząca wykładzina
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda wrote:
> [...]
> posypać, odczynić urok?
> Na urlopie już byłem, więc rozwiązanie z niepracowaniem odpada.

kupić choinki zapachowe, zabiją swoim okropnym smrodem zapach tej wykładziny
:)

5. Data: 2009-08-12 13:52:19

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupić choinki zapachowe, zabiją swoim okropnym smrodem zapach tej
> wykładziny

Przychodzi na myśl wiele podobnych rozwiązań...
--

__________________________________________MAT_______

6. Data: 2009-08-12 13:56:33

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda wrote:

> Przychodzi na myśl wiele podobnych rozwiązań...

a fe nie przy ludziach ;-)

Ratunku - larwy w domu
Koszt wybudowania domu -ytong
zmywarka do zabudowy
Jak usunac nalot plesni z betonowej sciany ?
Rozpylacz do farb Wagner - opinie?