zespół lęku napadowego

1. Data: 2003-08-19 12:04:02

Temat: zespół lęku napadowego
Od: "truda" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pytanie o panic disorder, ktory zostal stwierdzony u mojego meza. Od
conajmniej 2 lat nasilaly sie objawy ale badano go pod roznym katem ale
zaden lekarz tego w Polsce nie stwierdzil. Dopiero wizyta u lekarza w
Szwecji, po kolejnym ataku dala diagnoze. W zwiazku z tym po powrocie do
Wroclawia szukam lekarza ktory by sie w tym specjalizowal, i tez nie wiem
czy potrzebne jest skierowanie do takiego lekarza, poniewaz nasza rodzinna
pani doktor stwierdzila ze jest zdrow jak rybka i wszysko jest w porzadku, a
podobne objawy to maja kurczaki. Tak! nawet nie wiadomo czy sie śmiac.
W zwiazku z powyzszym jeszcze raz prosze osoby znajace problem o
przyblizenie tej przypadlosci oraz o wskazanie konkretynych specjalistow we
Wroclawiu.
Pozdrawiam Teresa

2. Data: 2003-08-19 15:58:34

Temat: Re: zespół lęku napadowego
Od: "Lotna" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze CPP MEDON ?
ul. Jana Ostroroga 47 we Wrocławiu, tel. ( 071 ) 364 33 24.
http://www.cpp.medon.pl/
mozna do nich napisac maila - odpisuja

Lotna

3. Data: 2003-08-19 16:28:52

Od: "Amalein" <a...@b...spamu.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W zwiazku z powyzszym jeszcze raz prosze osoby znajace problem o
> przyblizenie tej przypadlosci oraz o wskazanie konkretynych specjalistow

Witaj!
Mozesz udac sie z mezem do PZP (poradni zdrowia psychicznego)
Osrodek leczenia nerwic znajduje sie na ul. Gdanskiej (okolice ul. Bujwida)
Sa tam zarowno psychiatrzy jak i psychologowie.
Pozdrawiam i zycze Wam duzo zdrowia.
Andrzej Wierucki (lek. med.)

4. Data: 2003-08-20 09:52:06

Od: "truda" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amalein" <a...@b...spamu.o2.pl> wrote in message

> Osrodek leczenia nerwic znajduje sie na ul. Gdanskiej (okolice ul.
Bujwida)
> Sa tam zarowno psychiatrzy jak i psychologowie.

Dziekuję za wszystkie sugestie. Ośrodek na ul. Gdańskiej wydaje mi sie
najbardziej odpowiedni ze wzgledu na swoja specjalizację. Natomiast mam
pytanie o konkretnych lekarzy, którzy tam pracują. Proszę o zasugerownie
nazwiska lekarza, głównie osoby życzliwej i cierpliwej.
Jeśli ktoś może podzielić się swoim doświadczeniem, bardzo proszę.

> Pozdrawiam i zycze Wam duzo zdrowia.
> Andrzej Wierucki (lek. med.)

Dziękuje i również pozdrawiam.
Teresa