zgrzytanie zębami

1. Data: 2003-07-28 07:08:54

Temat: zgrzytanie zębami
Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić, jeśli dorosła osoba w nocy zgrzyta zębami (strasznie
głośno)?
U dzieci może być to objaw robaczycy. Czy u dorosłych jest podobnie?
Jakie badania dobrze jest zrobić?
Proszę o odpowiedź, bo nie mogę spać :))))
Z góry dziękuję.

2. Data: 2003-07-28 21:16:10

Temat: Re: zgrzytanie zębami
Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Jakie badania dobrze jest zrobić?
> Proszę o odpowiedź, bo nie mogę spać :))))

Jakie badania to nie wiem, ale stomatolodzy robia takie plytki relaksacyjne
do zakaldania na noc- zgrzytac sie wtedy nie da! Z tego co pamietam, to nie
powinno sie tego lekcewazyc, bo scieraja sie zeby, nadwyrezaja stawy
skroniowo-zuchwowe i miesnie.
Pozdr.
Janusz
p.s. jak jestes z okolicy Tarnowskich Gor, to zapraszam do
http://stom1.republika.pl
:-)

3. Data: 2003-07-28 21:33:33

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bg43g3$pul$...@a...news.tpi.pl,
Janusz K <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)>:
> Użytkownik "Monika" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> Jakie badania to nie wiem, ale stomatolodzy robia takie plytki
> relaksacyjne do zakaldania na noc- zgrzytac sie wtedy nie da!

Bylo o tym niedawno - Moniko, przeczytaj ten watek:

http://groups.google.com/groups?th=f5109c9ef7440e89

--
Robert

krwawienie
-- Terapia Magnetyczna --
do okulistów - gradówka u 2-latka
Co radzicie na zapalenie korzonkow nerwowych ?
napoje energetyzujace czy kawa???