zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze

1. Data: 2007-02-11 14:40:08

Temat: zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ temat zielonej szkoły okazał się dość wciągający to zapytam tym
razem o pieniądze.
Jak uważacie, czy na taki wyjazd dzieci mogą zabrać ile kasy dostaną, czy
też jesteście w stanie się zgodzić na ograniczenia ustalone wspólnie, że
np. wszyscy po równo np. 5 zł na dzień.
U nas w szkole najczęściej funkcjonuje opcja druga, ale chętnie wysłucham
argumentów za i przeciw, za rok, albo 3 będą jak znalazł ;-)

--
Elżbieta

2. Data: 2007-02-11 14:45:17

Temat: Re: zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Feb 2007 15:40:08 +0100, waruga napisał(a):

> Jak uważacie, czy na taki wyjazd dzieci mogą zabrać ile kasy dostaną, czy
> też jesteście w stanie się zgodzić na ograniczenia ustalone wspólnie, że
> np. wszyscy po równo np. 5 zł na dzień.

Niby bliska jestem opcji drugiej i zazwyczaj jadąc dzieci mają mniej więcej
te same kwoty. Z drugiej strony jeśli np. dziecko oszczędzało swoje
kieszonkowe na to żeby zabrać ze sobą, a ono przekracza ustalony limit.
--
Elżbieta

3. Data: 2007-02-11 14:46:59

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> [...]
> też jesteście w stanie się zgodzić na ograniczenia ustalone wspólnie, że

Raczej nie da się ustalić, że _wszyscy_ mają wziąć tyle samo. Natomiast
ustalenie górnego ograniczenia jest jak najbardziej wskazane. Niektórzy
rodzice nie znają umiaru ;-)

Agnieszka

4. Data: 2007-02-11 14:54:20

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Feb 2007 15:46:59 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Raczej nie da się ustalić, że _wszyscy_ mają wziąć tyle samo.

Da się, bo często tak jest. Tylko właśnie, trochę jak z tą komórką, moje
dziecko i dam ile mi się podoba...
Ale wersja z górną granicą mi się podoba.
--
Elżbieta

5. Data: 2007-02-11 14:55:08

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Feb 2007 15:46:59 +0100, Agnieszka w wiadomości
<news:45cf194c$0$13204$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> ustalenie górnego ograniczenia jest jak najbardziej wskazane.

Na jakiej podstawie prawnej? ;)

Dobra, dobra, nie zaczynam kolejnej sprzeczki :)

--
Sz.

6. Data: 2007-02-11 14:56:32

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Da się, bo często tak jest. Tylko właśnie, trochę jak z tą komórką, moje
> dziecko i dam ile mi się podoba...

Często tak. Ale mi chodziło o skrajną sytuację, gdy jakiemuś dziecku rodzice
nie mogą dać ani grosza, bo zwyczajnie nie mają. Chyba nie zabronisz w
takiej sytuacji wszystkim innym dzieciom wziąć pieniędzy? :-)

Agnieszka

7. Data: 2007-02-11 14:57:07

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Feb 2007 15:46:59 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Raczej nie da się ustalić, że _wszyscy_ mają wziąć tyle samo.

Moja koleżanka ustala z rodzicami jedną kwotę dla wszystkich. Używa
argumentu, że to, iż rodzic zarabia tyle, a tyle pieniędzy w żaden sposób
nie jest zasługą tegoż dziecka.
--
Elżbieta

8. Data: 2007-02-11 14:58:49

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości

> Na jakiej podstawie prawnej? ;)

To Ty potrzebujesz podstaw prawnych, żeby czegoś komuś zabraniać. U moich
dzieci jakoś w zupełności wystarcza merytoryczna rozmowa i ustalenia między
_rodzicami_ a _nauczycielem_. No ale wychowawczynie moich dzieci nie machają
mi przed nosem ustawami, żeby mi udowodnić, że nie mam żadnych praw.

Agnieszka

9. Data: 2007-02-11 15:02:29

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Feb 2007 15:58:49 +0100, Agnieszka w wiadomości
<news:45cf1c11$0$13194$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

Z tonu postu wnioskuję, że ochotę na kłótnię jednak byś miała...
;-)

--
Sz.

10. Data: 2007-02-11 15:03:09

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> <news:45cf1c11$0$13194$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):
>
> Z tonu postu wnioskuję, że ochotę na kłótnię jednak byś miała...

Na szczęście czasu brak, więc na ochocie się skończy.
;-)

Agnieszka

Oilatum czy balneum hermal plus
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Jak ubrać 10 latka na narty?
migdalki i oczka
Ile czasu przed telewizorem (i komputerem)