ziemniaki w mundurkach

1. Data: 2003-12-20 15:22:17

Temat: ziemniaki w mundurkach
Od: "agatonek" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej:)
wlasnie wstawilam ziemniaki do salatki sledziowej, i mam pytanie, ile je
gotowac zeby sie nie rozgotowaly?

pozdrawiam
**agatka**

1. Data: 2003-12-20 16:02:41

Temat: Re: ziemniaki w mundurkach
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"agatonek" <a...@g...univ.gda.pl> schrieb im Newsbeitrag
> hej:)
> wlasnie wstawilam ziemniaki do salatki sledziowej, i mam pytanie, ile je
> gotowac zeby sie nie rozgotowaly?
>

> pozdrawiam
> **agatka**
Napewno za pozno odpowiadam, bo kazde by sie juz rozgotowaly .(
Do salatki kupuj ziemniaki, nie sypkie, a wlasnie takie, ktore sie nie
rozgotowuja. Podczas gotowania sprawdz szpicem noza, czy juz ugotowane.Do
salatek gotuje ziemniaki na pare godzin wczesniej, zeby sie ladnie kroily,
ale to chyba wiesz.
Ilona

1. Data: 2003-12-21 12:32:58

Od: "agatonek" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> [...]
> salatek gotuje ziemniaki na pare godzin wczesniej, zeby sie ladnie kroily,

tak teraz juz wiem:)) te tym razem sie za dlugo gotowaly( przyznaje) i nadal
nie wiem ile je gotowac zeby nastepnym razem wyszly w porzadku.

pozdrawiam
**agatka**

1. Data: 2003-12-21 13:08:01

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nadal
> nie wiem ile je gotowac zeby nastepnym razem wyszly w porzadku.

Niestety tak w minutach od zagotowania nie moge Ci powiedziec, bo kazdy
gatunek ziemniaka ma inny czas gotowanai. Musisz sama wybadac, najlepiej od
momentu zagotowania, zmniejszyc gaz/prad i chyba 10 min . gotowac.
Nie zapomnij nastepnym razem kupic ni "sypkie"ziemniaki., tylko takie do
salatek.
Ilona

1. Data: 2003-12-21 13:47:37

Od: "agatonek" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> momentu zagotowania, zmniejszyc gaz/prad i chyba 10 min . gotowac.
> Nie zapomnij nastepnym razem kupic ni "sypkie"ziemniaki., tylko takie do

Nastepnym razem bede stac nad garnkiem i sprawdzac. Bede pamietac, o gatunku
zeimankow jak mnie znowu najdzie ochota na robienie salatki sledziowej z
ziemnaczkami:))
coz czlowiek sie w koncu na bledach uczy:))

pozdrawiam cieplutko
**agatka**

co zrobić z łososia ?
gołąbki bezmięsne??