zmeczona

1. Data: 2001-09-14 11:43:24

Temat: Re: zmeczona
Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecie co?
tez znalazlam odtstres w kuchni: zaczelo sie niewinnie od
zapiekanki ziemniaczanej,
pozniejsz poszla na tepete kawa cynamonowa, pozniej
szarlotka.
Do tego spaghetti z adijos pomidory ;)).....
Mam tylko jeden szkopul: KTO TO wszystko bedzie jadl?!

zeby choc sztuczne bylo.. to Cafe u Krysi mialoby uzywanie
;)

Castle
iIde chyba do jakiejs sporszej rodzinki pogotowac ;)

1. Data: 2001-09-14 13:04:39

Temat: Odp: zmeczona
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co? Łapka? Ja się naprawdę nie czepiałam literówek... Mnie po prostu
> rozbawiła... ;-)))
Ok, nie ma sprawy:-)

1. Data: 2001-09-14 13:06:00

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nst6g$4ka$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ;)
>
> Castle
> iIde chyba do jakiejs sporszej rodzinki pogotowac ;)
A sasiedzi? Spros wszystkich i z glowy:-)))

1. Data: 2001-09-14 18:04:45

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak"
> A sasiedzi? Spros wszystkich i z glowy:-)))

To ja wole sprosic Was :)))
o zesz! zapomnialam, ze wy sie na tym Znacie ;)))
Castle

kaczka
cukierki
Ze srodka Emiratow