zmiany w moczu

1. Data: 2006-06-23 21:20:58

Temat: zmiany w moczu
Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnosnie zmian jakie wystepuja w moczu przy klebuszkowym i
odmiedniczkowym zapaleniu nerek oraz w kamicy pecherza moczowego. Egzamin
sie zbliza a ja nie moge nigdzie tego znalezc. Z gory dziekuje.

2. Data: 2006-06-23 21:41:20

Temat: Re: zmiany w moczu
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odmiedniczkowym zapaleniu nerek oraz w kamicy pecherza moczowego. Egzamin
> sie zbliza a ja nie moge nigdzie tego znalezc.

A z czego egzamin i jaki kierunek? Po drugie jak juz sie nie potrafi szukac
to mozna na wyklady chodzic :P

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-23 22:50:26

Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e7hn5j$l1$1@inews.gazeta.pl...

4. Data: 2006-06-23 23:42:53

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos wyslalem na priv, tam wszystko jest, ale ...

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Triquilar -czy konieczna jest przerwa na okres co miesiac?
Jak ocenić czy kanał jest właściwie wypełniony :)
nie wiem co o tym sądzić, może coś poradzicie, bardzo przepraszam,że długie
Ostatni GEN
tkanki fibroadenomatosis