zmywarka

1. Data: 2003-04-16 19:18:36

Temat: Re: zmywarka
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pakarob" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b7j11g$7ki$1@atlantis.news.tpi.pl...
> a co powiecie o AMICE?

AMICA nie produkuje zmywarek, to jest 'wyprodukowany dla AMICA' gdzieś chyba
we Włoszech.
Mam przedostatni model AMICA ZIS-455 w zabudowie.
Oprócz szkła ze zbitego kieliszka które jakimś cudem przedarło się przez
filtr i zablokowało pompę działa bez problemów od 2 lat.
Używana umiarkowanie 1 na 3 dni.
W rodzinie mam 2 zmywarki ZANUSSI, też chwalą ale notorycznie trzeba mocować
wyskakującą rurę górnego zraszacza.
ZANUSSI ma chyba wygodniejsze koszyki, nie ma jednak możliwości pochylenia
górnego kosza tak jak w u mnie.

TomekD

1. Data: 2003-04-16 20:45:30

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Mam przedostatni model AMICA ZIS-455 w zabudowie.

Mógłbyś podać wymiary tej zmywarki? I cenę?
Monika

1. Data: 2003-04-16 22:38:51

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika "mitek"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> napisał w
wiadomości news:20030416204530.766.1.NOFFLE@kreml.dom.pl...

> Mógłbyś podać wymiary tej zmywarki? I cenę?

Wymiary klasyczne: szerokość 45cm, głębokość 60cm, wysokość 82-85cm
regulowana nóżkami.
Tego modelu już nie ma w sprzedaży, ceny nie pomnę, zerknij na
http://www.amica.com.pl/prods.php?cID=24

TomekD

1. Data: 2003-04-17 20:20:32

Od: "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma od 6 lat Whirpool'a i jest z niego zadowolona i nie pracuje
glosno. Ile kosztuje teraz to nie wiem.
Monika

Schab faszerowany jajami - relacja prawie na żywo...
Grenadier, jak najlepiej go przyrządzać?
RE: SNIADANIE wielkanocne
Kielki rzodkiewki - jak zapobiegac plesni?
Surówka/sałatka - czym zaimponować?;)