zmywarka

1. Data: 2003-04-15 13:50:55

Temat: zmywarka
Od: Yak <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nietypowy klopot, otoz mojej starszej rozpieprzyla sie ostatnio
zmywarka BOSHA ktora to niby mialo pociagnac okolo 7-10 lat niestety
nie dala rady jakos po okolo 3 latkach. I tu moje pytanie czy ktos z
szanownych grupowiczow mogl by mi polecic jakas dobra (najlepiej
sprawdzony model) zmywarke - podac Firme i model. Dodam ze powinne byc
cicha i pobierac malo pradu i wody. A tak do 1600 zlociszy

Pozdrawiam i dziekuje.

1. Data: 2003-04-15 14:07:15

Temat: Re: zmywarka
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Yak" <y...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> sprawdzony model) zmywarke - podac Firme i model. Dodam ze powinne byc
> cicha i pobierac malo pradu i wody. A tak do 1600 zlociszy

A moge wiedziec, co sie stalo i dlaczego nie oplaci sie naprawic tej? Mam
bosha i jestem zachwycona - nie zmienilabym na inny model z prostego
powodu - widywalam inne zmywarki, a wlasciwie slyszalam i halasuja
niemilosiernie w porównaniu z boshami
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-04-15 14:19:28

Od: Yak <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bosha i jestem zachwycona - nie zmienilabym na inny model z prostego
>powodu - widywalam inne zmywarki, a wlasciwie slyszalam i halasuja

Z tego co mi wiadomo to naprawa kosztuje 800 zl wiec nie widze sensu
naprawy.

1. Data: 2003-04-15 14:29:37

Od: Yak <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yak wrote:

> [...]
bosh jest cich ale wrazie awarii czesci sa drogie. 5 lat temu baylam
podobnego zdania jak Pani

1. Data: 2003-04-15 14:34:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yak" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z tego co mi wiadomo to naprawa kosztuje 800 zl wiec nie widze sensu
> naprawy.

A oglądałeś kiedyś w telewizji taki program "Usterka"?
Podejrzewam, że jednak jest tańsza... Mówiłeś przy mechaniku, że w takim
razie idziesz kupić nową zmywarkę? i nie zarobi wcale?
Tak z innej beczki... ale z własnego życia wzięte... Popsuty rower na
gwarancji. Po pierwsze wspaniała firma powołała rzeczoznawcę, który
stwierdził, ze tej awarii nie obejmuje gwarancja, bo wina użytkownika - za
mocno dokręcał jakąś tak śrubę... Po czym wycenili naprawę na 100 zł (50 za
części i 50 za robociznę)... Jeden telefon do przedstawiciela producenta i
się okazało, że trzeba wymienić blaszkę za 1zł 50gr i mają to zrobić na
gwarancji...
Może warto wykonać jeden telefon w sprawie zmywarki?

1. Data: 2003-04-15 14:48:00

Od: Yak <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>gwarancji...
>Może warto wykonać jeden telefon w sprawie zmywarki?

Telefon byl i to nie jeden... Dobrze widze ze jestes dociekliwa to
powiem tak ta zmywarka jest rozpieprzona od jakiegos pol roku - robilo
ja 2 majstrow pierwszy (pracownik sklepu gdzie byla qpiona) stwierdzil
ze stzrelilo cos w czyms tam... Wowczas moja mamura zadzwonila po
innego majstra z ksiazki telefonicznej pierwszego lepszego i ten wzia
orginalna elektronike i wstawil jakies badziewie bo stwierdzil ze
orginalna jest przepalona... i od tej pory stoi ten badziew po 2
pseudo naprawach w kuchni co by dziury przy scianie nie bylo.

A teraz wracajac do tematu Czy Mogl by mi podac jakis sprawdzony model
zmywarki z ktorej on sam jest zadowolony ??

dziekuje i pozdrawiam.

1. Data: 2003-04-15 15:31:23

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz wracajac do tematu Czy Mogl by mi podac jakis sprawdzony model
> zmywarki z ktorej on sam jest zadowolony ??

Ja używam zmywarkę 6 lat, firmy niezbyt popularnej INDESIT. Nie psuje się i
działa od sześciu lat codziennie. A na przykład moi teściowie mają
wystrzałową zmywarkę WHIRLPOOL i używają jej raz w miesiącu. Dodam że była
dwa razy w naprawie.
Na tym przykładzie widac jak ciężko Ci coś doradzić.
Unikaj nadmiernej elektroniki i im mniejsza tym większa szansa, że znajdzie
zastosowanie w codziennym życiu.

1. Data: 2003-04-15 18:16:01

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Yak <y...@g...pl> wrote:

> A teraz wracajac do tematu Czy Mogl by mi podac jakis sprawdzony model
> zmywarki z ktorej on sam jest zadowolony ??

Ja uzywam Elektroluxa. Jest cichy i pojemny. Nie wiem jak z
trwaloscia, bo go mam niedlugo, ale inny sprzet tej firmy, ktory mam,
jest nie do zdarcia. Cena niestety chyba pzekroczy 1600 zl.

Co do trwalosci, Mechanik, ktory przyszedl naprawiac pralke, starego
Polara, spytany jaka nowa by na jej miejsce polecil, powiedzial. ze
Boscha, ale oryginalego niemieckiego, bo te montowane w Polsce, sa
robione z zupelnie innych czesci, co niestety poznac mozna tylko po
rozkreceniu (a domyslic sie mozna po cenie). Podobno sprzet Elektroluxa
jest tez montoany w Szwecji, albo gdzies w Rumunii czy Bulgarii.

Wladyslaw

1. Data: 2003-04-16 07:04:38

Od: "ania331" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) napisał(a):

> [...]
> rozkreceniu (a domyslic sie mozna po cenie). Podobno sprzet Elektroluxa
> jest tez montoany w Szwecji, albo gdzies w Rumunii czy Bulgarii.

Ja mam zmywarkę firmy ARISTON. Mam ją od roku i jestem z niej bardzo
zadowolona.

1. Data: 2003-04-16 07:33:49

Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co powiecie o AMICE?

Schab faszerowany jajami - relacja prawie na żywo...
Grenadier, jak najlepiej go przyrządzać?
RE: SNIADANIE wielkanocne
Kielki rzodkiewki - jak zapobiegac plesni?
Surówka/sałatka - czym zaimponować?;)