Re: zmywarka

From: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: zmywarka
Date: Tue, 15 Apr 2003 16:34:11 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@nat.kabaty.2a.pl

Użytkownik "Yak" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b7h4ck$f03$1@topaz.icpnet.pl...

> Z tego co mi wiadomo to naprawa kosztuje 800 zl wiec nie widze sensu
> naprawy.

A oglądałeś kiedyś w telewizji taki program "Usterka"?
Podejrzewam, że jednak jest tańsza... Mówiłeś przy mechaniku, że w takim
razie idziesz kupić nową zmywarkę? i nie zarobi wcale?
Tak z innej beczki... ale z własnego życia wzięte... Popsuty rower na
gwarancji. Po pierwsze wspaniała firma powołała rzeczoznawcę, który
stwierdził, ze tej awarii nie obejmuje gwarancja, bo wina użytkownika - za
mocno dokręcał jakąś tak śrubę... Po czym wycenili naprawę na 100 zł (50 za
części i 50 za robociznę)... Jeden telefon do przedstawiciela producenta i
się okazało, że trzeba wymienić blaszkę za 1zł 50gr i mają to zrobić na
gwarancji...
Może warto wykonać jeden telefon w sprawie zmywarki?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl