zmywarka - electrolux

1. Data: 2005-04-01 20:54:57

Temat: zmywarka - electrolux
Od: "bartek gutoqski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasiciwie jestem zdecydowany na ktorys z dwu modeli electroluxa 4121X lub
4131 pozostaje jednak pytanie, ktory z nich :) Roznice sa wlasciwie drobne
ale jednak sa... (sama kwestia rodzaju panela jest dla mnie drugorzedna).
Istotne jest, ze model 4121X ma efektywnosc suszenia B (natomiast 4131 ma
klase A) stad moje pierwsze pytanie - czy jest to duza (zauwazalna) roznica
(sprzedawca zapewnial mnie, ze to wlasciwie wszystko jedno...). Natomiast
4131 bardzo mi sie podoba, ale kiedy ja probowalem otwierac trzeba bylo uzyc
nieco wiecej sily, co mi przy codziennym uzyciu wydaje sie niewygodne (tym
razem sprzedawca zapewnial, ze jak dojdzie cieazr laminatu to otwieranie
bedzie bezproblemowe - tu pytanie do uzytkownikow - czy rzeczywiscie tak jest?

Poza tym model 4121X ma mniej programow mycia, ale to nei wydaje mi sie az
tak istootne, podobnie jakroznica max temperatury (w jednej 75 w drugiej 70).
To ma byc moja pierwsza zmywarka i czuje sie nieco bezradny, dlatego bede
bardzo wdzieczny za pomoc (ewentualnie chetnie uslysze o innych godnych
polecenia zmywarkach do 2000 zl)\

Info o 4121X http://www.rtvagd.sklep.pl/?m=p&prod_id=3619
Info o 4131 http://www.megamedia.pl/agd-do-zabudowy-zmywarki-45c
m/electrolux-
esl-4131-vi.php

2. Data: 2005-04-04 06:20:40

Temat: Re: zmywarka - electrolux
Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek gutoqski napisał(a):

> razem sprzedawca zapewnial, ze jak dojdzie cieazr laminatu to otwieranie
> bedzie bezproblemowe - tu pytanie do uzytkownikow - czy rzeczywiscie tak jest?

Miałem ten sam problem :)
Sprzedawca ma rację :)

> Poza tym model 4121X ma mniej programow mycia, ale to nei wydaje mi sie az
> tak istootne, podobnie jakroznica max temperatury (w jednej 75 w drugiej 70).

Używam głównie czwórki i sporadycznie intensywnego. Raz użyłem programy tylko
do szkła...

> Info o 4121X http://www.rtvagd.sklep.pl/?m=p&prod_id=3619
> Info o 4131 http://www.megamedia.pl/agd-do-zabudowy-zmywarki-45c
m/electrolux-
> esl-4131-vi.php

A mi najtaniej wyszło na ewabymail.pl - ale to było w listopadzie.

Pozdrawiam
Janusz

3. Data: 2005-04-04 14:40:08

Od: "bartek gutoqski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

janoush <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
tylko
> do szkła...

> A mi najtaniej wyszło na ewabymail.pl - ale to było w listopadzie.

Dziekuje bardzo za informacje

Otwor w grubej scianie ?
<<<<<<<<lodówka Indesit, Bosch czy..? >>>>>>>>>
Do użytkowników zmywarek
malowania tynku akrylowego
Bezpieczeństwo płyty ceram (Mastercook 6800x) + porównanie do kuch. żeliwnej